.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Du svarte ikke på spørsmålet. Kan du ikke nevne hva dommeren har gjort for at vi skulle vinne i hver eneste seier vi har hatt det siste året? Du kan jo også nevne hva dommeren har gjort mot oss, men det har du vel glemt allerede som resten? United - Chelsea. Jeg har svart. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Gleder meg til Mai. Greier dere topp 10 tror du? Jeg også. Det gjør vi helt klart, men spørmålet er heller om dere klarer det... 3 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Mål vinner fotballkamper , så enkelt er det. Persie er daff , burde også ha vært utvist. Liverpool best første, United andre. Hadde de fortsatt hatt Fergie så tror jeg resultatet kunne vært annerledes. Moyes er bleik og ikke god taktisk når han har er lag som United å styre. Ikke enda iallfall Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Fordi han aldri har spilt der med Man Utd. Ble ikke mye forskjell. Det offensive i dag er til å grine av. Welbeck, Young, Giggs og van Persie stinket. Forsterkninger NÅ, Moyes! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Jeg også. Det gjør vi helt klart, men spørmålet er heller om dere klarer det... Kreativt. Husk at du ikke nødvendigvis MÅ forsvare deg i hvert eneste innlegg. Dere har vunnet kampen uansett hva du klarer å jatte ned her Opp som en hjort, og ned som en lort. Kan si her og nå at Utd kommer høyere enn Pool når vi er ferdig med sesongen. Det kan du lagre på netthinnen. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Kreativt. Husk at du ikke nødvendigvis MÅ forsvare deg i hvert eneste innlegg. Dere har vunnet kampen uansett hva du klarer å jatte ned her Opp som en hjort, og ned som en lort. Kan si her og nå at Utd kommer høyere enn Pool når vi er ferdig med sesongen. Det kan du lagre på netthinnen. Takk, men jeg har lyst. Vi får se da, ingen vits å være cocky så tidlig i sesongen Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Ble ikke mye forskjell. Det offensive i dag er til å grine av. Welbeck, Young, Giggs og van Persie stinket. Forsterkninger NÅ, Moyes! Hva Welbeck gjør i en toppklubb fatter jeg ikke. Han scorer jo ikke mål. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Du svarte ikke på spørsmålet. Kan du ikke nevne hva dommeren har gjort for at vi skulle vinne i hver eneste seier vi har hatt det siste året? Du kan jo også nevne hva dommeren har gjort mot oss, men det har du vel glemt allerede som resten? United - Chelsea. Så, så - det beste laget vant. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Jeg synes BR skulle satt inn en annen spiller enn Sterling i andre, da Liverpool var helt ute å kjøre på midtbanen. United kom altfor lett gjennom uten motstand og det var gigantiske rom foran midtforsvaret. Så var de til gjengjeld nokså ufarlige foran mål stort sett. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Dessverre så er benken vår altfor, altfor tynn. Det fører til at vi ikke har muligheten til å sette inn en spiller som kan endre kampbildet. Blir utrolig ålreit med nysigneringene og Suarez nå, bør gi god effekt. Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Det sier du hvert år, mister. I år har du nok rett, men ikke legg så mye i det. Omtrent hele verden (inkludert moi) mener det samme. Ja, men United har ikke vært sterkest på papiret på evigheter, noe som kommer tydelig fram med denne middelmådige treneren de nå har fått. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Jeg har svart. "- Hva heter du? - Skal vi ta oss noe å drikke?" ..... Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 "- Hva heter du? - Skal vi ta oss noe å drikke?" ..... Let it go.. 2 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Takk, men jeg har lyst. Vi får se da, ingen vits å være cocky så tidlig i sesongen Nei, eg er ikke det heller. Du derimot... Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Nei, eg er ikke det heller. Du derimot... Husk at du ikke nødvendigvis MÅ forsvare deg i hvert eneste innlegg. Vi har vunnet kampen uansett hva du klarer å jatte ned her 6 Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Virkelig? På begynnelsen av andre omgang så hadde United nesten 80& ballinnehav. I tillegg til at dere spilte defensivt på hjemmebane for å forsvare 1-0 ledelse... Trengte jo heller ikke å se reprisen for å se at det målet var så jævla flaks. 1 corner hadde dere gjennom hele kampen. Dere var heldige. Overkjører nok dere på OT. Ballinnehav har null og niks å si når angrepsforsøkene er så tafatte som de var i dag. Skal dog innrømme at jeg var litt smånervøs mot slutten når de rødkledde ble slitne, men alt i alt var United langt unna å utligne mot laget som noen dager tidligere måtte ut i ekstraomganger for å vinne mot et lag som for tiden spiller på nivå 3 i England. Bra kamp av Marriner i dag. Noen av kortene burde kanskje hatt en annen farge, men synes alt i alt at det er bra at dommerne legger listen høyt i oppgjør som dette. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Husk at du ikke nødvendigvis MÅ forsvare deg i hvert eneste innlegg. Vi har vunnet kampen uansett hva du klarer å jatte ned her Er forsåvidt ikke vits heller, hele supportegjengen til Pool ligger klar i skyggene her og plusser hvert eneste innlegg så like greit å gi seg. Du fortsetter med kreativiteten din, eg mener..min. Prøvde å finne ett bilde at PL trofeét med teksten " Hey Liverpool. You miss me?" på, men skal la dere ha den lille gleden. Endret 1. september 2013 av IcedInsanity Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. september 2013 Rapporter Del Skrevet 1. september 2013 Uff da, du må ha virkelig følt deg tråkka på siden du forsatt må forsvare deg, Mr Kreativ. Jeez... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå