Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kamptråd - Liverpool vs Manchester United

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg også. Det gjør vi helt klart, men spørmålet er heller om dere klarer det...

Kreativt. Husk at du ikke nødvendigvis MÅ forsvare deg i hvert eneste innlegg. Dere har vunnet kampen uansett hva du klarer å jatte ned her :D

Opp som en hjort, og ned som en lort. Kan si her og nå at Utd kommer høyere enn Pool når vi er ferdig med sesongen. Det kan du lagre på netthinnen.

Lenke til kommentar

Kreativt. Husk at du ikke nødvendigvis MÅ forsvare deg i hvert eneste innlegg. Dere har vunnet kampen uansett hva du klarer å jatte ned her :D

Opp som en hjort, og ned som en lort. Kan si her og nå at Utd kommer høyere enn Pool når vi er ferdig med sesongen. Det kan du lagre på netthinnen.

Takk, men jeg har lyst.

Vi får se da, ingen vits å være cocky så tidlig i sesongen ;)

Lenke til kommentar

Virkelig? På begynnelsen av andre omgang så hadde United nesten 80& ballinnehav. I tillegg til at dere spilte defensivt på hjemmebane for å forsvare 1-0 ledelse...

Trengte jo heller ikke å se reprisen for å se at det målet var så jævla flaks. 1 corner hadde dere gjennom hele kampen.

Dere var heldige. Overkjører nok dere på OT.

Ballinnehav har null og niks å si når angrepsforsøkene er så tafatte som de var i dag. Skal dog innrømme at jeg var litt smånervøs mot slutten når de rødkledde ble slitne, men alt i alt var United langt unna å utligne mot laget som noen dager tidligere måtte ut i ekstraomganger for å vinne mot et lag som for tiden spiller på nivå 3 i England.

Bra kamp av Marriner i dag. Noen av kortene burde kanskje hatt en annen farge, men synes alt i alt at det er bra at dommerne legger listen høyt i oppgjør som dette.

Lenke til kommentar

Husk at du ikke nødvendigvis MÅ forsvare deg i hvert eneste innlegg. Vi har vunnet kampen uansett hva du klarer å jatte ned her :D

Er forsåvidt ikke vits heller, hele supportegjengen til Pool ligger klar i skyggene her og plusser hvert eneste innlegg så like greit å gi seg.

Du fortsetter med kreativiteten din, eg mener..min. Prøvde å finne ett bilde at PL trofeét med teksten " Hey Liverpool. You miss me?" på, men skal la dere ha den lille gleden.

Endret av IcedInsanity
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...