blutut Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Alltid kjedelig å tape mot dårlige lag som forsvarer seg til en 1-0 seier på hjemmebane. 6 Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Nja, United er ikke laget å slå hvis man vil vinne ligaen. Blir en kamp mellom Chelsea og City. Det sier du hvert år, mister. I år har du nok rett, men ikke legg så mye i det. Omtrent hele verden (inkludert moi) mener det samme. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Helt latterlig teit United-fansen klarer faktisk å klage på dommeren... Men jeg er ikke overraska. Hvorfor? Fordi United har blitt hjulpet så mye av dommeren denne sesongen? Leste du det på Facebook? Endret 1. september 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Alltid kjedelig å tape mot dårlige lag som forsvarer seg til en 1-0 seier på hjemmebane. Tja, en kan vel si at United var veldig Moyes-grå i denne kampen og mot Chelsea. Det hjelper ikke å være best i en omgang om de ikke putter ballen i nettet... Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Enkel og komfortabel seier i dag. Fullt fortjent! 2 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Enkel og komfortabel seier i dag. Fullt fortjent! Enkel og komfortabel? Fortjent? Virkelig? 1 Lenke til kommentar
AppelsinMakrell Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Alltid kjedelig å tape mot dårlige lag som forsvarer seg til en 1-0 seier på hjemmebane. Må vel være første kampen på Anfield dere taper fortjent! Endelig fikk dere ikke noe jævla offside-mål, straffe eller noe. Endelig en dommer som ikke er United fan! 5 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Enkel og komfortabel seier i dag. Fullt fortjent! Virkelig? På begynnelsen av andre omgang så hadde United nesten 80& ballinnehav. I tillegg til at dere spilte defensivt på hjemmebane for å forsvare 1-0 ledelse... Trengte jo heller ikke å se reprisen for å se at det målet var så jævla flaks. 1 corner hadde dere gjennom hele kampen. Dere var heldige. Overkjører nok dere på OT. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Enkel og komfortabel? Fortjent? Virkelig? Kan ikke huske united hadde et skudd på mål jeg. Liverpool hadde i det minste et skudd fra Sterling Virkelig? På begynnelsen av andre omgang så hadde United nesten 80& ballinnehav. I tillegg til at dere spilte defensivt på hjemmebane for å forsvare 1-0 ledelse... Trengte jo heller ikke å se reprisen for å se at det målet var så jævla flaks. 1 corner hadde dere gjennom hele kampen. Dere var heldige. Overkjører nok dere på OT. Liverpool spilte 90+30min i midtuken. Ikke rart de var slitne. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Hvorfor? Fordi United har blitt hjulpet så mye av dommeren denne sesongen? Leste du det på Facebook? Fordi dommeren var veldig god denne kampen. Kanskje dere bare skulle svelge det, men det er sikkert for vanskelig for dere. 2 Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Kan ikke huske united hadde et skudd på mål jeg. Liverpool hadde i det minste et skudd fra Sterling Liverpool spilte 90+30min i midtuken. Ikke rart de var slitne. Då hugsar du feil Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Må vel være første kampen på Anfield dere taper fortjent! Endelig fikk dere ikke noe jævla offside-mål, straffe eller noe. Endelig en dommer som ikke er United fan! "Endelig en dommer som ikke er United-fan"? Virkelig? Har du ikke noe originalt? Kan du nevne hver eneste ting i hver eneste kamp det siste året hvor dommeren hjalp oss? Husker du O'shea som puttet mot slutten mot Pool med ti mann for noen år siden? 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Kan ikke huske united hadde et skudd på mål jeg. Liverpool hadde i det minste et skudd fra Sterling Så du kampen? Eller kødder du med meg? Jeg er fyllesyk og er ikke i stand til å se igjennom trolling hvis det er det du forsøker på. Begge lagene hadde 10 skudd, 4 på mål av united, 5 av liverpool. United hadde 7 cornere, liverpool hadde 2. United hadde 57% possession. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Då hugsar du feil Ifølge stats'a så var det mer eller mindre jevnt på antall skuddforsøk og på mål. Dere vant corner-duellen da. Gratulerer. Altså jeg teller STORE sjanser, ikke luftskudd. Endret 1. september 2013 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Fordi dommeren var veldig god denne kampen. Kanskje dere bare skulle svelge det, men det er sikkert for vanskelig for dere. Du svarte ikke på spørsmålet. Kan du ikke nevne hva dommeren har gjort for at vi skulle vinne i hver eneste seier vi har hatt det siste året? Du kan jo også nevne hva dommeren har gjort mot oss, men det har du vel glemt allerede som resten? United - Chelsea. 1 Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) @Daneil :Beklager Mr, eg må ha lest feil. Trudde du nettop sa at du ikkje fekk med deg eit einaste United skudd. My mistake... Endret 1. september 2013 av Tafsen 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Helt latterlig teit United-fansen klarer faktisk å klage på dommeren... Men jeg er ikke overraska. Gleder meg til Mai. Greier dere topp 10 tror du? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 @Daneil :Beklager Mr, eg må ha lest feil. Trudde du nettop sa at du ikkje fekk med deg eit einaste United skudd. My mistake... Null stress. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå