ReaveЯ Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Fyfaen for en dommer!! SKANDALE Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Hvor ble det av alle som ville gi Moyes tid til å feile? Jeg blir ganske irritert når jeg leser alle som sier at Moyes bare kan komme seg ut, at han ikke vet hva han driver med, osv. Og før noen sier det; nei, jeg syns ikke dette er den beste kampen vi har spilt. Til mitt forsvar så har jeg aldri sagt det. Ferguson har gitt han et godt lag før han tok over, han mangler bare noe på midten. Såpass burde man klare å investere i! Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Virker som majoriteten av deltakere her er i dårlig humør. Kan ikke forstå det, det beste laget vinner en elendig fotballkamp. *Minst elendige laget vinner Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! FUCK YOU, UNITED!!!!! 6 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Tragisk. Men moro for sulteforede Pool supportere å endelig få en liten opptur i en ellers så grå hverdag. Moyes burde skamme seg. Spillere burde skamme seg. Patetisk gjeng for å være helt ærlig. Pokalen havner nok på Old Trafford i år som ifjor uansett. Pool er et lag en ikke kan annet enn å hate. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Corporal Jenkinson Skrevet 1. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 1. september 2013 Haha. Ingenting er så herlig å se cuntene van Persie og Evra tape. Herlig Pool! 11 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 0-4. Liverpoolseier er uansett helt umulig.Hahaha. 7 Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Flott. Men visste ikke at det var juniorlaget til United det var kamp mot i dag. 2 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 1-0. Ekke det "The United way"...? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Deilig med 3 poeng, slår ett møkkalag. Kommer til å trenge hjertestarter og oksygentank frem til mai om vi fortsetter som dette. 1 Lenke til kommentar
sector Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Fyfaen for en dommer!! SKANDALE Tulling! 3 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Så jævlig deilig!!! Vi slipper United inn i kampen, men uansett en fult fortjent seier. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Haha. Ingenting er så herlig å se cuntene van Persie og Evra tape. Herlig Pool! Gleder meg til å se det ambisjonsløse laget ditt spille senere idag! 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Tenk på de tre som sitter på tribunen, Illori, Sakho og Moses. Idag får de virkelig sett hva slags lekestue de skal leke på fremover! Så dette er året det skal skje? Igjen 1 Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Flott. Men visste ikke at det var juniorlaget til United det var kamp mot i dag. Old Boys. Ikke junior. Lenke til kommentar
sector Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 *Minst elendige laget vinner Ja, bedre skrevet det, enig. Lenke til kommentar
d3agleS Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Heeeeerlig!! Hjelper ikke å skylde på dommern, når dere spiller ræva i 1 omgang. 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Ville støttet Moyes om han satset nytt og ungt, men når han kuker rundt som dette her kan han dra til helvete. Giggs og young?????? Mongo 2 Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Flott. Men visste ikke at det var juniorlaget til United det var kamp mot i dag. Det verste er at de sikkert hadde spilt en bedre kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå