Crumpler Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) For en suser, Hernandez. Blir fort et tap idag, ja. Og det mot fuckings Liverpool. Vi burde være en klasse over, for all del, vi har mye av spillet, men ingen plan.. Endret 1. september 2013 av Crumpler Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Kamputviklingen har vært lik i alle de tre første omgangene. Vi kan ikke slutte å spille så fort vi har ledelsen. Ser nå ut til å funke for 3. gang. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Ser nå ut til å funke for 3. gang. Slapp av, vi får ikke til en dritt uansett Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Mente tre første kampene. :/ Begrenset hvor mange andreomganger vi kan legge oss så bakpå. United spiller heldigvis møkk. Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Oooh, den så jeg i mål. .. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Håper Moyes innser noe nå... Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Så unødvendig mange frispark vi får imot.. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 (endret) Forrige sesong var vi elendige defensivt, men fantastiske til å score mål i hver kamp. Målteften er borte i år, ellers er alt det samme. Endret 1. september 2013 av Stonemeister Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Unødvendig? Det er jo den sikreste tingen å gjøre. For United på dødball finnes ikke farlig. Lenke til kommentar
sector Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Virker som majoriteten av deltakere her er i dårlig humør. Kan ikke forstå det, det beste laget vinner en elendig fotballkamp. Lenke til kommentar
Simorinho Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Nå scorer sikkert United i 94 minutt ellerno.. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Unødvendig? Det er jo den sikreste tingen å gjøre. For United på dødball finnes ikke farlig. Tja, jeg føler meg hvertfall ikke trygg når RvP sender den knallhardt innoverskrudd. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Tja, jeg føler meg hvertfall ikke trygg når RvP sender den knallhardt innoverskrudd. Eneste måten det skulle ende i mål må jo være at Liverpool scorer selvmål Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Hvor ble det av alle som ville gi Moyes tid til å feile? Jeg blir ganske irritert når jeg leser alle som sier at Moyes bare kan komme seg ut, at han ikke vet hva han driver med, osv. Og før noen sier det; nei, jeg syns ikke dette er den beste kampen vi har spilt. 3 Lenke til kommentar
sector Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Tenk på de tre som sitter på tribunen, Illori, Sakho og Moses. Idag får de virkelig sett hva slags lekestue de skal leke på fremover! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Kan fort skje med den melkesyra gjengen har ute der nå. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Gratulerer med seieren pool. Greit nok med liverpool seier. Kunne liksågreit vært United seier eller uavgjort. En jevnt dårlig kamp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå