ChristianJoCed Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Heei! Jeg, kjøpte mine solbriller på Holmestrand optikk. Jeg lurte på om andre optikkere kan justere brillene for deg gratis? (om jeg eventulet sier jeg ikke har eller glemt kviteringen?) Vill helst justere dem på Specsavers, eller Interoptikk i lørenskog, fordi det ikke er så langt unna Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Ingenting er gratis, og jeg tror nok ikke det er mulig å få det gjort uten en liten sum. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Heei! Jeg, kjøpte mine solbriller på Holmestrand optikk. Jeg lurte på om andre optikkere kan justere brillene for deg gratis? (om jeg eventulet sier jeg ikke har eller glemt kviteringen?) Vill helst justere dem på Specsavers, eller Interoptikk i lørenskog, fordi det ikke er så langt unna de fleste optikere gjør sånt noe gratis, hvis ikke koster det ikke mer enn en 50 lapp eller noe Lenke til kommentar
ChristianJoCed Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 Hahaha jeg beklager, skulle gjort litt mer research før jeg opprettet denne tråden. Holmestrand opptikk, sammarbeider eller er samme bedrifrt som C-opptikk. C-opptikk er like i nærheten her Lenke til kommentar
ChristianJoCed Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Hei! Ville bare si atte da jeg skulle justere brillene mine hos C-optikk, så gjorde dem det gratis uansett, om du hadde kjøpt den der eller ett annet sted. f.eks. brilleland. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Ingenting er gratis, og jeg tror nok ikke det er mulig å få det gjort uten en liten sum. Brilleland har gjort det gratis hver gang til meg og de i fam som bruker briller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå