Bunga Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Jeg har bestemt meg for å kjøpe en av kompletts PC-er, Komplett Gamer i05. Jeg har endret litt på hvilke komponenter som skal være med i PC-en. Jeg vil derfor ha en slags dobbeltsjekk på om disse komponentene vil funke sammen, og danne en velfungerende PC. F.eks. at strømforsyningen funker i forhold til motherboard, prosessor i forhold til motherboard osv. Enkelt sagt om denne PC-en vil funke! Og vil den funke bra? Vil den kjøre alle spill på ultra settings osv? Dette er PC-en: CyberLink PowerDVD 10 OEM CDStøtsikker PC-eskeSteelSeries QcK, Musematte i TøyCooler Master CM Force 500 Midi TowerCooler Master GX Lite 500W PSUIntel Core i5-4670 ProcessorGainward GeForce GTX 760 2GB PhysX CUDAMSI B85M-G43, Socket-1150Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9Samsung DVD Writer, SH-224DBSeagate Barracuda® 1TBLogitech Z523 Dark høyttalersettMS ROYALTY Win 8 NordicMS COA Win 8 NordicGaranti 3 år - Sende inn På forhånd, tusen takk for svar! Hjelper meg veldig! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Vil den kjøre alle spill på ultra settings osv? Nei Hvis du nevner hvilke spill du spiller er det enklere å si hvordan maskinen vil takle det. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Jeg har bestemt meg for å kjøpe en av kompletts PC-er, Komplett Gamer i05. Jeg har endret litt på hvilke komponenter som skal være med i PC-en. Jeg vil derfor ha en slags dobbeltsjekk på om disse komponentene vil funke sammen, og danne en velfungerende PC. F.eks. at strømforsyningen funker i forhold til motherboard, prosessor i forhold til motherboard osv. Enkelt sagt om denne PC-en vil funke! Og vil den funke bra? Vil den kjøre alle spill på ultra settings osv? Dette er PC-en: CyberLink PowerDVD 10 OEM CD Støtsikker PC-eske SteelSeries QcK, Musematte i Tøy Cooler Master CM Force 500 Midi Tower Cooler Master GX Lite 500W PSU Intel Core i5-4670 Processor Gainward GeForce GTX 760 2GB PhysX CUDA MSI B85M-G43, Socket-1150 Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 Samsung DVD Writer, SH-224DB Seagate Barracuda® 1TB Logitech Z523 Dark høyttalersett MS ROYALTY Win 8 Nordic MS COA Win 8 Nordic Garanti 3 år - Sende inn På forhånd, tusen takk for svar! Hjelper meg veldig! Den kan nok ikke ta alle spill på ultra, men de fleste nyeste på high/very high. det er pga. skjermkortet. hvis du er villig til og kjøpe gtx 770 istedet, er det nok et mye bedre kjøp. men den pc'en du har satt opp vil fungere godt Lenke til kommentar
Bunga Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 Nei Hvis du nevner hvilke spill du spiller er det enklere å si hvordan maskinen vil takle det. Vel, hvis jeg skal sette høye krav da: Metro Last Night, Battlefield, Skyrim, Cod... Lenke til kommentar
Fillfall Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Vel, hvis jeg skal sette høye krav da: Metro Last Night, Battlefield, Skyrim, Cod... Hvis du vil spille Metro Last Light med alt på Ultra, full AA osv. er ikke 780 nok en gang, med mindre du greier deg med mindre enn 60fps. Lenke til kommentar
Bunga Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 Hvis du vil spille Metro Last Light med alt på Ultra, full AA osv. er ikke 780 nok en gang, med mindre du greier deg med mindre enn 60fps. Vil jeg få 60fps med det jeg har? Er det ille å spille med 60fps? Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Vil jeg få 60fps med det jeg har? Er det ille å spille med 60fps? Laaaangt i fra. 60fps er "normal" fps. Hvis du vil kjøre ~alt på ultra, bør du kjøpe i5-4670(k) og GTX780. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Og gjerne 780 * 2 for å kjøre Metro... Det spillet sluker både cpu og gpu.. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Og gjerne 780 * 2 for å kjøre Metro... Det spillet sluker både cpu og gpu.. Metro er rett å slett et spill som koster mye penger å spille på ultra. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Det er veldig sant. Helst 2*Titan, men 15 laken bare på skjermkort... Næh!!! Lenke til kommentar
Bunga Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 Laaaangt i fra. 60fps er "normal" fps. Hvis du vil kjøre ~alt på ultra, bør du kjøpe i5-4670(k) og GTX780. Ok, men det er ikke noe stress å spille MLN på PC-en min? Jeg må ikke sette ned alle settings så spillet ser helt stygt ut for å ha mulighet for å spille? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Nei, det må du ikke. Det vil ikke se stygt ut på medium. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå