AnonymDiskusjon Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Har fått en ny føflekk på halsen som klør veldig. Den er veldig løs, men ser ellers ok ut. Er det noe jeg bør gå til lege med? Fra en med legeskrekk. Anonymous poster hash: 9ad60...64c 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Har den endret utseende og/eller størrelse/form i det siste? Endret 28. august 2013 av Uderzo Lenke til kommentar
Elin K Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Den har ikke endret Har den endret utseende og/eller størrelse/form i det siste? Den har ikke endret seg i form/ størrelse eller andre ting. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Det at den klør er ikke unormalt, men hvis den endrer seg på noen måte, vil jeg råde deg å besøke fastlegen din med en gang for å få den undersøkt. Endret 28. august 2013 av Uderzo Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Jeg ville fjernet den om det plager deg. Fjernet selv om føflekk for noen uker siden som klødde, og det er ikke noe vits å gå rundt å tenke på det om det plager deg eller du uroer deg. Det tok 5min å fjerne, og gjør ikke vondt i det hele tatt. Bare avtal med legen på forhånd at du ønsker å fjerne den uansett om han mener den ser OK ut fordi den klør slik at du slipper å møte opp to ganger for inspeksjon og så fjerning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå