Gå til innhold

Nintendo har kunngjort ny 3DS-modell

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Dette er helt sykt, hvem vil nedgradere til 2d? 3d er jo det som gjør 3ds spesiel. Blir det samme som om de skulle laget en ny ps3 uten blu ray eller en ny xbox 360 uten hd, helt meningsløst...

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Dette er helt sykt, hvem vil nedgradere til 2d? 3d er jo det som gjør 3ds spesiel. Blir det samme som om de skulle laget en ny ps3 uten blu ray eller en ny xbox 360 uten hd, helt meningsløst...

Pga av lav alder å skader av 3d derretter, Nintendo ville rette seg mot de under anbefalt aldersgrense med denne 2Ds.
Lenke til kommentar

Eller en ny Wii uten mulighet for å koble seg på nett eller bruke komponentkabler.

Nintendo er i slaget for tida.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Pga av lav alder å skader av 3d derretter, Nintendo ville rette seg mot de under anbefalt aldersgrense med denne 2Ds.

men hva med alle 3ds spillene som er lagd for 3d da?

Eller en ny Wii uten mulighet for å koble seg på nett eller bruke komponentkabler.

Nintendo er i slaget for tida.

er det slik wii u er?

Lenke til kommentar

Ja for 3D slideren og parental controls gjorde ikke jobben godt nok fra før? Nintendo sliter allerede med markedsføringen av Wii U, lurer virkelig på hva de skal gjøre for å ikke skape forvirring rundt denne konsollen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Og rett oppunder Wii U kaoset, akkurat som om folk ikke var forvirret nok fra før. Nintendo har tryna helt.

Neste blir vell psp vitago, hvor psp-en ikke har støtte for internet og bare halvparten av den plassen man har på psp vita. Ikke lenger før dem lager 1ds haha :rofl:

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Hadde denne versjonen vært tilgjengelig da 3DS kom ut, ville jeg heller kjøpt den (med flipcover selvfølgelig). 3DS er oppskrytt og for meg helt ubrukelig. Men da igjen synes jeg 2DS blir å melke kua...for å ikke snakke om Wii-U og Wii-Mini...... Har mistet sansen for Nintendo, hovedsaklig grunnet denne melkinga.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Winza

"men hva med alle 3ds spillene som er lagd for 3d da?"

Alle de kan spilles på 2ds.

Jo men da får man ikke 3d effekten

Noen som vet når 2ds-en kommer ut i norge?

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

3D-effekten på 3Ds er jevnt over meningsløs, men denne virker rimelig uaktuell pga den bisarre formen.

AtW

Men det ser ikke ut som at man kan klappe igjen skjermen og det blir et problem

Lenke til kommentar

Det tar du feil. Det at den ikke kan klappes sammen fjerner faktisk et av de største problemene mange i den påståtte målgruppen har, nemlig at hengslene ryker. Siden kabel for øverste skjerm og høytalerne som regel går gjennom hengslene kan maskinen bli tilnærmet ubrukelig ved en slik skade. Riper i skjermene blir bagateller i forhold, og dessuten greier barn å ripe skjermene selv om man kan klappe sammen konsollen.

Det er vel bare å akseptere at dette ikke er en konsoll for alle og enhver, og jeg tror faktisk at den har en plass i markedet. Den ser dessuten ut som om den er mye mer behagelig å holde mens man ligger på rygg enn de vanlige 3DSene på grunn av knappeplassering. At jeg kjøper den er hevet over en hver tvil, siden jeg har for vane å kjøpe alt Nintendo slipper, men jeg tror faktisk jeg kommer til å bruke den litt også.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Det tar du feil. Det at den ikke kan klappes sammen fjerner faktisk et av de største problemene mange i den påståtte målgruppen har, nemlig at hengslene ryker. Siden kabel for øverste skjerm og høytalerne som regel går gjennom hengslene kan maskinen bli tilnærmet ubrukelig ved en slik skade. Riper i skjermene blir bagateller i forhold, og dessuten greier barn å ripe skjermene selv om man kan klappe sammen konsollen.

Det er vel bare å akseptere at dette ikke er en konsoll for alle og enhver, og jeg tror faktisk at den har en plass i markedet. Den ser dessuten ut som om den er mye mer behagelig å holde mens man ligger på rygg enn de vanlige 3DSene på grunn av knappeplassering. At jeg kjøper den er hevet over en hver tvil, siden jeg har for vane å kjøpe alt Nintendo slipper, men jeg tror faktisk jeg kommer til å bruke den litt også.

Jeg liker og kunne bevege skjermen fram og bakover og når man kan klappe igjen skjermen samler det seg ikke støv på skjermen heller:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...