Twinflower Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Kjøpte en Crucial M4 SSD (500gb) for et år siden - etter ca et halvt år begynte systemet å bli tregt. Filutforskeren "hang" i tide og utide, men jeg mistenkte ikke SSD'en. Etter ca 7-8 mnd krasjet windowsinstallasjonen pga noen korrupte registerfiler. Dette fikk jeg ordnet ved å ta ut disken å kjøre en diskrepair fra en annen PC. Etter enda noen måneder skjedde det samme, men da gikk det ikke an å reparere windowsinstallasjonen. Den ble derfor klonet med en annen disk til bruk i en annen PC. Dette fungerte i "rykk og napp" og til tider kunne windows stoppe helt opp. Ved neste oppstart fant ikke BIOS harddisken overhodet, men etter en ny kloning fungerte det igjen i en kort stund før det hele gjentok seg. Dette er kanskje ikke beste bakgrunnen for en retursak siden problemet er inkonsekvent og periodisk, likevel gikk retursaken rett gjennom og som erstatning fikk jeg en Samsung 840 SSD Proseries 512 GB (dyrere, bedre, raskere). Fra retursøknad ble sendt inn til ny disk er sendt tilbake til meg gikk det under en uke - helg medregnet. Så all honnør til Komplett her altså! Endret 28. august 2013 av Twinflower 4 Lenke til kommentar
War Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Helt enig! Det er hovedgrunnen til at jeg handler der om de har delene jeg er ute etter. På PUP-ene de har kan man sende inn varen gratis, og RMA løser seg alltid og hele opplevelsen blir positiv. Komplett skjønner kundeverdi og kundetilfredshet 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Ikke den opplevelsen jeg har fått de siste 2 årene. Har hatt mye problemer med at de plutselig slutter å svare under feilsøking, og at de til tider er veldig vrang på hvilken vare de skal sende i retur når de finner feil. Har flere ganger måttet krangle med kundeveilederne for å få en vare som matcher produktet jeg sendte inn. Har kommet med saklige kommentarer og gitt dem kilder på det jeg påstår, men enda slår de seg vrang og påstår ting i hytt og pine uten å kunne komme med kilder som motbeviser meg. Alt i alt så har jeg en veldig blandet følelse av komplett. Noen ganger fikser de saken fort og effektivt mens andre ganger er de sta som bare det. Endret 28. august 2013 av Mr. A 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Det spørs vel hva som er feilen også, og hvem som lagde den. Et firma består av mange mennesker, og alle er neppe like. Netshop har jeg bare hatt trøbbel med, selv når pappeskene til komponentene kom innslått og med lagerstøv og truckmerker nektet de for å ha betong på gulvet sitt og at jeg måtte ta det opp med kina. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Kan man sende inn varer gratis på PUP? Visste jeg ikke. Lenke til kommentar
War Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Jepp møt opp etter du har RMA i boks , lever varen og papirene og nyt pengene man sparte. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Ja ble meget fornøyd sist jeg også, så fornøyd at det ble nesten pinlig. Sennheiser headsett som var utrolig slitt, putene var revet av omtrent. Mikrofonen sluttet å fungere og forventet en reperasjon men får et splitter nytt headsett tilbake ........ Dette er ikke noe jeg forventer fra noen butikker, men jeg passer på å handle hos Komplett.no så mye som mulig for å takke dem tilbake. 1 Lenke til kommentar
War Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Kjøpte 295 for 6000kr , brukte den i årevis så døde den bare uker før den var 5 år gammel. Regnet med å kanskje få et 210 tilbake, men nei da fikk NYPRIS da jeg kjøpte den tilbake på kontoen / les 6000kr 5 år etterpå....kunne kjøpt en titan for den summen. Ingen slår komplett på service, i skrivende stund har jeg ca 150 bestillinger derifra. Synd de ikke selger server-hardware i stor grad, for komplett står bare for 10% av hardwaren jeg har. 1 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Kjøpte 295 for 6000kr , brukte den i årevis så døde den bare uker før den var 5 år gammel. Regnet med å kanskje få et 210 tilbake, men nei da fikk NYPRIS da jeg kjøpte den tilbake på kontoen / les 6000kr 5 år etterpå....kunne kjøpt en titan for den summen. Ingen slår komplett på service, i skrivende stund har jeg ca 150 bestillinger derifra. Synd de ikke selger server-hardware i stor grad, for komplett står bare for 10% av hardwaren jeg har. Synes dustinhome er minst like gode, og der er det fraktfritt å sende ting i retur. Eneste dumme med dustin er mangelen på oppkravsbetaling. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Hyggelig å se en tråd med skryt til en forandring. Bra! Lenke til kommentar
probin Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Jeg og sendte inn et grafikkort som hadde garantien/reklamasjonen nesten godt ut (5 år) Kortet kostet 6000kr (geforce 8800 ultra trur jeg) og fikk tilsendt det beste korte på siden dems i retur geforce 295 et eller annet. Om jeg husker riktig. Velsig bra service må jeg si! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Jeg og sendte inn et grafikkort som hadde garantien/reklamasjonen nesten godt ut (5 år) Kortet kostet 6000kr (geforce 8800 ultra trur jeg) og fikk tilsendt det beste korte på siden dems i retur geforce 295 et eller annet. Om jeg husker riktig. Velsig bra service må jeg si! Fikk oppgradert fra gtx 295 til gtx 480 som plaster på såret for at jeg måtte vente over 2 måneder hos Amentio. Komplett har sine moments. Husker jeg hadde problemer med hovedkortet, og da sendte de meg faktisk et nytt for å teste med før jeg hadde sendt det gamle inn. Veldig kjekt siden jeg slapp å gå uten pc flere uker. Lenke til kommentar
C64C Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Har også hatt tilsvarende positive erfaringer med retursaker hos Komplett. Lenke til kommentar
kjbu.. Skrevet 17. september 2013 Del Skrevet 17. september 2013 Handler nesten kun fra Komplett/MPX, etter at PCUtstyr måtte legge inn årene. Pickup-point er glimrende. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 1. oktober 2013 Del Skrevet 1. oktober 2013 Legger bare inn en gladmelding i denne tråden istedet for å opprette en ny.. Forhåndsbesitllte meg en Google Nexus 7 på fredag som var. Samme dag så kikket jeg bare innom orderet fordi jeg skulle sjekke om jeg kunne legge til ekstra ting på orderet.. Men da sto ordrestatus som "Sendt". tenkte det bare var en liten feil, mtp lanserings datoen er 4. Oktober. Sto heller ingen sporingsnummer eller noe.. Men neida. idag tikket det inn en SMS på tlf at det var en pakke fra komplett til meg.. Så takk til komplett Lenke til kommentar
Fjomsen Skrevet 12. oktober 2013 Del Skrevet 12. oktober 2013 Jeg har også bare positive ting å si om komplett. Har et defekt kort faktisk på vei inn så blir artig å se hva jeg får med tanke på at mitt gtx 560ti twin frozer ikke blir solgt lenger. Vis jeg skulle få mulighet til en oppgradering vil jeg velge et gtx 780 kort hvor jeg betaler mellomlegget. Da kommer jeg i samme slengen til å kjøpe ramm, prosessor og nytt hovedkort i samme slengen ! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå