Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan styre unna feminstnekeriet under middagen?

Anbefalte innlegg

Det er så godt å vite at de dagene man føler seg litt utenfor samfunnet, kanskje som en litt "sær person" så er det alltid en kalkunkrøll tråd å lese seg opp på, og man får med ei gang følelsen av "jeg er ikke så spesiell likevel", jeg vil bare takke deg kalkunkrøll, du har samme posisjon i livet mitt som mr bean pleide å ha.

Hehe så at du føler deg sær og er redd for å skille deg fra flokken gir deg følelsen av overlegenhet i forhold til noen som tør å være seg selv og uttaler seg deretter? Du trenger noen og se ned på og du klarer ikke holde deg relevant til tema, så resonnementet ditt har lite reel verdi mht sosiale interaksjoner da du alltid vil føle deg utenfor så lenge du ikke er i vater uten noen å beskue og la deg distrahere av. Mr. Bean kunne nok ikke lært deg det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men hvorfor tør du ikke å være deg selv og uttale deg deretter når du er med henne da?

Åpenbart innser du jo at du ikke har meninger som sammenfaller med dama, og for å unngå å spolere muligheten din til å få sex med henne så

vil du skjule meningene dine fra henne. Stikk i strid med å "være seg selv og uttale deg deretter".

Lenke til kommentar

Men hvorfor tør du ikke å være deg selv og uttale deg deretter når du er med henne da?

Åpenbart innser du jo at du ikke har meninger som sammenfaller med dama, og for å unngå å spolere muligheten din til å få sex med henne så

vil du skjule meningene dine fra henne. Stikk i strid med å "være seg selv og uttale deg deretter".

Fordi hennes meninger ikke er relevant for det jeg er ute etter. Jeg er ikke ute etter en venninne, samtalepartner eller en relasjon som krever at hun er på bølgelengde med meg. Det handler om å tilpasse seg en situasjon, ikke å bøye seg, noe de med antenner forstår ganske greit. Dessuten er det noe med det å få se en sånn ihugga feminst stønne å være underdanig for en kveld når hun ellers er så stor i kjeften og opptatt av respekt. Det er min måte å få satt henne på plass på, kan du si, å se henne svelge stolthet og annet og bli min lille feminine tjenestepike for kvelden. Hun skjønner jo garantert hvor jeg står henne om noen dager uansett.

En ridder derimot - han later til å være aseksuell, kastrert og en alliert av det feminine perspektiv og forsøker dermed å få hetroseksuelle, ærlige menn til å spille hans spill som kukløs og uskyldig, og skal ha alle menn til å spandere drinker, varte opp og bruke tid på å bli kjent og aldri prøve seg, men kun tjene og adlyde herskerinnene sine til de forhåpentlig en gang får seg noe når hun er sint og vil straffe han hun har sett seg ut ved å pule på dronen sin. Dette er ridderi de fleste menn bedriver. De gjør null for å få seg noe, men gjør alt de kan for å gjøre det lite stuerent for mer ambisiøse menn å få seg noe, og de følger etter disse venninnene sine som ryggradsløse bendelormer som leter etter en ræv å suge seg fast i og verbalt horer seg fram til at de lett ville tatt en villig venninne om hun ga dem sjansen, i håp om at å fremstå som tilgjenelig øker sjansene deres på noe som helst tidspunkt.

Jeg er mye bedre enn en stakkars ridder som vier sin eksistens til misforstått seksuell interesse ved å gjøre alt for kvinner for intet tilbake som gjør kvinner langt mer seksuelt uavhengige av menn enn omvendt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi hennes meninger ikke er relevant for det jeg er ute etter. Jeg er ikke ute etter en venninne, samtalepartner eller en relasjon som krever at hun er på bølgelengde med meg. Det handler om å tilpasse seg en situasjon, ikke å bøye seg, noe de med antenner forstår ganske greit

Det høres mer ut som du er ute etter Sex og null forpliktelser med den fineste dama som er å finne? Stemmer det?

At hun er feminist og har radikale andre meninger enn deg er bare en bonus, spesielt når du ønsker å dominere henne? Har jeg rett så langt?

En ridder derimot - han later til å være aseksuell, kastrert og en alliert av det feminine perspektiv og forsøker dermed å få hetroseksuelle, ærlige menn til å spille hans spill som kukløs og uskyldig, og skal ha alle menn til å spandere drinker, varte opp og bruke tid på å bli kjent og aldri prøve seg, men kun tjene og adlyde herskerinnene sine til de forhåpentlig en gang får seg noe når hun er sint og vil straffe han hun har sett seg ut ved å pule på dronen sin. Dette er ridderi de fleste menn bedriver.

Siden du skriver de "fleste menn" kan du ikke bekrefte om du mener også de "fleste forumbrukerne" her? Hvordan vil du definere de mannlige brukerne her på diskusjon ?

De gjør null for å få seg noe, men gjør alt de kan for å gjøre det lite stuerent for mer ambisiøse menn å få seg noe, og de følger etter disse venninnene sine som ryggradsløse bendelormer som leter etter en ræv å suge seg fast i og verbalt horer seg fram til at de lett ville tatt en villig venninne om hun ga dem sjansen, i håp om at å fremstå som tilgjenelig øker sjansene deres på noe som helst tidspunkt.

Og dette har du observert på egen hånd? Kan du ikke i samme slengen navngi plassene hvor du har observert at mennene holder på sånn?

Jeg er mye bedre enn en stakkars ridder som vier sin eksistens til misforstått seksuell interesse ved å gjøre alt for kvinner for intet tilbake som gjør kvinner langt mer seksuelt uavhengige av menn enn omvendt.

Hvis du er så mye bedre enn andre menn, hvor mange kvinner har du vært til sengs med i de siste 6 månedene?

Hvor mange kvinner har du vært sammen med i de siste 6 årene?

Hvilke kvinner har du vært sammen med? Milfs? unge jenter på 16 - 20? 20 - 30? Eldre kvinner?

Kommer kvinnene tilbake etter mer? Ønsker de mer av den store mektige "Dingsen" til Kalkunkrøll?

Endret av Malvado
  • Liker 4
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...