Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan styre unna feminstnekeriet under middagen?

Anbefalte innlegg

Har omsider truffet en kvinne jeg absolutt kan tenke meg å ha sex med, og det er noen måneder siden jeg har kommet i mål nå, så jeg er greit villig til å akseptere litt av hvert for å få meg noe, særlig så bra hun ser ut.

Traff henne i helgen på en studenpub og jeg fant tonen med henne rimelig kjapt, så jeg fikk henne med ut på mandagen på et overaskende rimelig priset spisested, så så langt har jeg fått mye dame for tid og penger, helt til jeg har fått sett på facebook-aktiviteten hennes. Det kom fram på daten at hun var feminist, noe jeg klarte å svelge fint og kompromissere ved at jeg også trives med likestlling, og selv om hun ville fortelle meg en del om aktivismen og dritt hun holder på med, fikk jeg rodd i land resten av kvelden med å få henne til å le mye, så vi har allerede planlagt en ny date på henens regning, eller rettere sagt, hjem til henne nå på fredag.

Tilbake til facebook-aktiviteten hennes så er det en rekke linker til feminstkanaler på youtube og diverse blogger, og et kjapt gjennomsøk viser jo at hun tror at kvinner har vært undertrykt før og at hun faktisk tror på ideen om patriarki osv, som en annen hjernedød amøbe.

Kjenner det koker inni meg at jeg er henvist til å måtte sosialisere med noe så dumt for å få det jeg vil, men det er ikke så farlig så lenge jeg klarer å glemme det, men er stygt redd for at vi liksom skal komme innpå den sort samtale og at alt skal spoleres ved at jeg blir for ærlig eller ikke klarer å holde hodet kaldt. Jeg har for mye stolthet til å nikke og kalle meg feminist, men samtidig er jeg ufattelig sugen på sex nå, og jeg er sikker på at jeg kan få det om kvelden går like bra som den forrige.

Hun er nok høyst sannsynlig en jente som garantert skal bli litt kjent først, og er av den uoppdragne pappajentetypen som er vant til å ikke bli motsagt og som innbiller seg at hennes sterke meninger er noe menn må respektere og føye seg etter for at hun ikke skal furte og gå sin vei, så det nytter ikke å gi henne et lite realitetskorrektiv om man vil noen vei med henne. Så hvordan kan jeg best styre unna dette feminsittullet hennes under middagen om hun skulle finne på å teste meg og min genuinitet?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Good for you hvis du gidder. Jeg synes det hørtes ut som ei slitsom dame.

Selvfølgelig gidder jeg en til to ukers insats i å styre unna et idiotemne så lenge det kan gi sex. Jeg ditcher ikke noe så fint uten å prøve først, hvertfall ikke når jeg først har starta noe og allerede spandert første middag.

Endret av Kalkunkrøll
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor gidde det styret her når det er så mange rips å plukke på byen.. Har du mistet draget?

Jeg burde vel holde meg for god til å svare på denne åpenbare latterlige påstanden, men det er faktisk ikke mange rips å plukke på byen. Kanskje hvis du er en fattig, sammenkrøket ingeniørstudent, overvektig trailersjåfør eller et eller annet vesen som bærer preg av at det blir for mye stillesittende timer, dårlig kost og for mye fyll i helgene, så er det sikkert flust av kvinner der ute som faller i kategorien "attraktiv/pulbar" nok, da det bare skal en halvliter til og bar hud for å få den uduelige greia deres til å stå, men har du en standar så er det langt fra flust av kvinner. Jeg går ikke etter den gjennomsnittlige tøtta som gutter er eksperter på å overdrive attraktiviteten til, men denne jenta er rimelig uimotståelig, og de fleste hadde giddet det samme som meg om de hadde tro på at de kunne fått noe.

Jeg vet at menn som innbiller seg at det er masse pnt på byen er av de mennene som aldri får de eksepsjonelle få de egentlig har lyst på, så la vær å drit deg ut med en dårlig hersketeknikk som er lett gjennomskubar for de som faktisk har vært på byen med ærlige øyne som en egen herre, og ikke med nerdvalpene sine, og da er det nemlig relativt dårlig utvalg.

• Liker 2
Lenke til kommentar

I mitt stille sinn håper eg at hun søker deg opp på internett, og finner trådene dine her inne. :)

En stolt ridder med andre ord. Heldigvis renner det ikke over med kvinner på dette forumet, så jeg regner meg som relativt trygg.

Dere burde lære dere konseptet brorskap og innse at dere tjener kvinners sak på bekostning av menn, altså dere selv, med holdningene deres. Sånn går det dessverre når kvinner har enerett på oppdragelse og reproduksjon. Man avler gutter som skal innfri forventninger til kvinner som ikke er interessert i seksuelle relasjoner med dem, men kun arbeidskraft og skaperevne. Holdninene dine tilhører en overarbeidet kosmetisk kjemiker som jobber dag og natt for å skape en godlukt kvinner ser seg for god til å finne opp selv, og heller mener de fortjener å utakknemlig få sprayet noen godluktende dråper på seg for så å snu ryggen til den svette oppfinneren og be han fikse kroppslukta si til neste gang. Dere riddere vil heller bli lenket til hundehus av kvinner og spise fra en skål enn å samarbeide og backe deres medbrødre, fordi dere er avlet for det, også ønsker dere at oss menn som forlengst har brutt den lenken skal straffes og lide fordi vi hadde guts og viljestyrke dere ikke hadde. Vær heller konstruktiv og kom med gode forslag, så skal du se at situasjonen kan snu for deg også i fremtiden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg synes det dufter litt tøffel av denne nye tråden din, KalkunKrøllen ..

"tøffel" fordi her er du jo bare stakkarslig - du har så dårlig styring (som ei kjærring på Nordby Kjøpesenter, rett etter innkassert 25 000 på bingoen i Halden, rett før stengetid på butikksvineriet, og åpningstiden på Kongens) at du bare må ha en kvinne som du egentlig ikke tåler trynet på, og likevel prøver du å finne råd og tips for hvordan du skal lure deg selv ... hmmm .. dette var ikke vanlig KK-nivå ..

Tenk å prostituere seg på den måten - jeg hadde heller kappet stellet av, ja det mener jeg. Har selv hatt flere sånne dilemmaer opp gjennom tidene, men aldri aldri aldri latt meg styre av hverken det ene eller andre kjønnet

Skjerp deg :w00t:

hilsen en litt eldre bisonokse :p

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Det er interessant å se hvor alfa du prøver å fremstå, men du tør likevel ikke å motsi meningene hennes. Virker jammen som du har satt denne kvinnen på en liten pidestall, Kalkunkrøll. Du snakker om at gutter overdriver attraktiviteten til jenter, og ser ikke at du gjør akkurat det samme, fra alle andres ståsted. Du gir etter for alle dine prinsipper og verdier, du jatter med henne uten noen form for egne meninger, kun for å ha sex med henne. Snart går du rundt og bærer handleposene hennes, og støvsuger leilighetenes hennes. Du er ikke noe bedre enn noen av disse "hvite ridderne" du hele tiden nevner, om du ikke klarer å være genuin. Du føyer deg inn i rekken menn som gjør alt de kan for å tilfredsstille henne, kun for få sex tilbake. Et idiotisk bytte, i en idiotisk tankegang. Du sier også at "du kan få sex om kvelden går bra". Det er veldig interessant å se du anerkjenner at jenta er i maktposisjon her. Du gjør det veldig lett for henne å fortsette som en "uoppdragen pappajente", og det er såklart en stor turn-off for henne. Du prøver å fremstå som en fyr med masse selvtillit, når du så åpenbart avslører deg selv i de fleste postene dine.

Istedenfor å bekymre seg for at hun gjennomskuer deg, bekymre deg heller for at hun møter noen som er bedre enn deg, og som faktisk vet de driver med, uten å fullstendig miste seg selv på veien.

Det er helt uaktuelt for meg å nikke til en feminist, men å holde samtalen utenfor tema er selvfølge, om jeg vil i mål. Du tar feil, fordi jeg ser etter noe kvinner sjeldent vil oppgi, sex under en lav sko, og mtp at andre menn er villige til å investere mer enn sex i kvinner, så sitter jeg i den svakeste possisjonen. Det er ikke jenta sin feil, det er andre menns, da det er de som reduserer min markedsverdi i form av ridderi og underkastelse. Prinsippet mitt er at kvinner aldri får mer enn sex for sex, det prinsippet holdes også her, og jeg er ikke villig til å investere mer enn en kortvarig datingfase og forførinsvene for å få det jeg søker etter. Hadde jeg vært opptatt av en relasjon eller en potensiell etablering så hadde jeg glatt droppa denne jenta, men siden hun ikke kommer til å sitte igjen med noe annet investert fra meg enn simpel kommunikasjon og intimitet, så hennes potensielle uoppdragenhet noe hun kommer til å måtte ta utover noen andre. Uansett så legger jeg nok noe annet i det ordet enn hva du gjør da jeg simpelt enn snakker om en slik typisk holdning der hun naivt og litt infantilt uttrykker meningene sine på en dannet og høflig måte, men lett blir fornærmet og ikke nødvendigvis ønsker å fortsette samtaler om hennes synspunkter blir utfordrett eller motsagt. En typisk uoppdragen jente-jente med andre ord, men relativt harmløs.

Igjen så tas dette fordømte alfastempelet opp igjen - og igjen så er svaret : det er dere som antar at jeg anser meg selv som en alfa. Det er deres egen usikkerhet som gir dere en trang til å finne brister med det imaget dere har av meg, elle det iaget dere antar at jeg har av meg selv. Det er forståvidt en fin måte å gjøre seg selv mindre på og som gjør meg....hint hint.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg ler så jeg griner!

At du i det hele tatt forestiller deg at andre menn løper som riddere for å få seg et ligg sier jo sitt , ærlig talt kom deg ut av det galehuset du bor i og begynn å tenk litt normalt.

Men altså stemmer det du skriver, så har du jo egentlig endret radikalt på deg selv , du er faktisk (som jeg leser det) villig til å "late som" for å få deg et ligg, personlig mener jeg at du har senket standarden din i ren desperasjon pga manglende "sex" på flere måneder nå så det er tydelig at du må tenke litt nytt når det gjelder jaktmarkedet ditt.

På tide å flytte kanskje?

• Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Kjenner det koker inni meg at jeg er henvist til å måtte sosialisere med noe så dumt for å få det jeg vil, men det er ikke så farlig så lenge jeg klarer å glemme det, men er stygt redd for at vi liksom skal komme innpå den sort samtale og at alt skal spoleres ved at jeg blir for ærlig eller ikke klarer å holde hodet kaldt. Jeg har for mye stolthet til å nikke og kalle meg feminist, men samtidig er jeg ufattelig sugen på sex nå, og jeg er sikker på at jeg kan få det om kvelden går like bra som den forrige.

Så med andre ord er du en sexist? Slik jeg forstår jeg det så er du bare med hun fordi du vil ha sex, og fordi du synes hun er pen? Itillegg er kvinnen det er snakk om feminist som ikke kan fordra slike mennesker som deg?

Lurer egentlig på hvorfor i helvete du driver med dette? Kvinnen høres ut som å være ved sine fem, men det virker til at du er en veldig arrogant person.

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar

Jeg ler så jeg griner!

At du i det hele tatt forestiller deg at andre menn løper som riddere for å få seg et ligg sier jo sitt , ærlig talt kom deg ut av det galehuset du bor i og begynn å tenk litt normalt.

Men altså stemmer det du skriver, så har du jo egentlig endret radikalt på deg selv , du er faktisk (som jeg leser det) villig til å "late som" for å få deg et ligg, personlig mener jeg at du har senket standarden din i ren desperasjon pga manglende "sex" på flere måneder nå så det er tydelig at du må tenke litt nytt når det gjelder jaktmarkedet ditt.

På tide å flytte kanskje?

Det er jo helt latterlig at å ønske seg sex med en kvinne som tilfeldigvis er blåst i hodet, skal anses som ridderi. Om jeg blir presset i et hjørne så skal jeg selvsagt gi henne noen ærlige represalier, men det er ikke sånn at jeg bryr meg om det politiske ståstedet til kokken når jeg spiser maten hans. Jeg hat ikke gjort annet enn å spandere en billig middag på henne, som hun også gjør for meg i kveld, så om jeg bare klarer å holde samtaleemne unna tullet, så har jeg ikke bøyd meg for musa. Siste innlegg gidder jet ikke kommentere. Makan til infantilt vissvass og synseri skal man se lenge etter.

Lenke til kommentar

Det er så godt å vite at de dagene man føler seg litt utenfor samfunnet, kanskje som en litt "sær person" så er det alltid en kalkunkrøll tråd å lese seg opp på, og man får med ei gang følelsen av "jeg er ikke så spesiell likevel", jeg vil bare takke deg kalkunkrøll, du har samme posisjon i livet mitt som mr bean pleide å ha.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...