fancyshit Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Hei! Jeg har en peugeot speedfight 2 med fjernet plombering(?). Altså den er hvertfall trimmet og går i 75km. Kjøpte den igår, og vil ha det bort så fort som mulig. Kan jeg bare kjøpe ny eksospotte for å få det vekk? Har ingen peiling på sånt, og håper at noen kan hjelpe meg Det eneste som er gjort med den er bare plomberinga (tror jeg, heeehe) Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Går den i 75 km/t er det mer en bare plomberingen. Bilder av scooteren? Hvis plomberingen er tatt ut i det originale eksosanlegget må du mest sannsynlig kjøpe et nytt anlegg. Men hadde det vært meg ville jeg definitivt beholdt scooteren som den er. Virkelig trist med 45 km/t. Lenke til kommentar
Marius963 Skrevet 1. november 2013 Del Skrevet 1. november 2013 bare kjør med den sånn som den er. Etter min mening er det livsfarlig og tuffe rundt i 45-50 km ute i trafikken. Om du er redd for og bli tatt kan jeg gi deg 2 råd 1. Det er ekstremt sjeldent en scooter blir stoppet i kontroll for trim( Med mindre du kjører som et svin) 2. Bare kjør med sunn fornuft og alt gå bra Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 2. november 2013 Del Skrevet 2. november 2013 Du kan kjøpe godkjent erstatningpotte (med plombering) og så skal den gå så godt som orginalt. Når du bytter potta må du på biltilsynet og så den godkjent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå