Niklasp Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Ingen flere videoer vil få videosvar.Nå fjerner YouTube denne knappen Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Dele videolenker i kommentarfeltet høres ut som en dårlig ide. Er spam nok med folk som reklamerer for sine egne kanaler hos de populære Youtuberene. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Herregud dette er jo galskap, jeg har drøssevis av videoer som videosvar og vil ikke de skal forsvinne, youtube fucker til for seg selv hele tiden, hver eneste oppdatering de har hatt de siste 3 årene har sugd og bare gradvis ødelagt youtube. Nå er jeg piss lei av youtube og tullet dems, noen burde kjøpe dem ut og gjøre youtube slik som det var da det var på sitt beste Lenke til kommentar
TheKrister2 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Herregud dette er jo galskap, jeg har drøssevis av videoer som videosvar og vil ikke de skal forsvinne, youtube fucker til for seg selv hele tiden, hver eneste oppdatering de har hatt de siste 3 årene har sugd og bare gradvis ødelagt youtube. Nå er jeg piss lei av youtube og tullet dems, noen burde kjøpe dem ut og gjøre youtube slik som det var da det var på sitt beste Indeed I agree old friend Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Herregud dette er jo galskap, jeg har drøssevis av videoer som videosvar og vil ikke de skal forsvinne, youtube fucker til for seg selv hele tiden, hver eneste oppdatering de har hatt de siste 3 årene har sugd og bare gradvis ødelagt youtube. Nå er jeg piss lei av youtube og tullet dems, noen burde kjøpe dem ut og gjøre youtube slik som det var da det var på sitt beste Youtube er blidt en pengemaskin nå om dagen. Synd at man ikke kan si det samme om Youtube da det var på sitt beste. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 håper bare ikke folk kan legge igjen lenker uten godtaelse fra bruker, vil ikke ha noen andre sine videoer lenket til mine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg