johanne:) Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Jeg har en Samsung Galaxy xcover 2. Til denne kjøpte jeg et minnekort. minnekortet passer, telefonen registrerer det, men bruker det ikke. Jeg får hele tiden beskjeder om at jeg ikke har mer lagringsplass på telefonen, og må da slette noen programmer. Hvordan skal jeg overføre programmene, bildene o.l over fra telefonminnet over til sd-kortet? Endret 28. august 2013 av johanne:) Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Har du formatert kortet? Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 På min HTC Sensation er det muligheter for å overføre noen av appene til minnekort ved å gåmpå Innstillinger - Lagring - Apper. Her kommer det opp installerte apper. Når man klikker på dem, får man flere valg. Da ser man blant annet om appene kan overføres til minnekort. Har ikke erfaring med din telefon, og har ingen nyere Samsungtelefon for tiden, men vet at Xcover 2 dessverre er utstyrt med lite minne for apper. Så jeg skjønner godt problemet ditt. Håper det lar seg gjøre å overføre noen apper til minnekortet Lenke til kommentar
johanne:) Skrevet 30. august 2013 Forfatter Del Skrevet 30. august 2013 jeg får ikke det frem på min noen andre tips? Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Du kan ikke installere apps på SD-kortet når det gjelder Xcover2, med mindre du får roota den. Men du kan flytte bilder og musikk til minnekortet ved og bruke en filbehandler eller koble til en PC, still også inn kamera appen til og lagre bilder på minnekortet og ikke internminne. Bruker du Spotify kan du også stille den inn til og synkronisere på høy kvalitet, da vil den bruke minnekortet til og lagre musikken på. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Har også Xcover 2, og det tok ikke mange dagene før den klagde over mangel på minne. Jeg merket meg at noen av appene jeg lastet ned var dønn like i utseende og funksjoner som mobilutgavene av nettsidene, feks. Skandiabanken. I de tilfellene kan man spare plass på mobilen ved å droppe appen og heller legge bokmerke til nettstedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå