_pcs_ Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 har bestilt en pc fra multicom, dem heter xishan w370s lurer på om den kan dra spill som BF3/4 og skyrim? setter pris på svar Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 jeg har en pc med samme specs, kjører battlefield 3 på high/ultra, avhengig av hvor kresen du er skal prøve skyrim snart Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Multicoms spillbærbare er noe av det beste du får så den klarer det aller meste den ja. Lenke til kommentar
_pcs_ Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 det var godt høre men på f.eks BF4 må den ned på medium/low isåfall er det kjekt å spille det da? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 umulig å si før det kommer ut, siden du har bestilt pc-en så får du nok funnet det ut samtidig som meg Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 For 10501234 gang, vennligst ha en BESKRIVENDE tittel! Så vet man lettere om tråden er av interesse eller ikke! Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Husk at det fremdeles er en bærbar så den grafiske ytelsen er ikke på par med stasjonære maskiner og derfor må man justere noe ned på innstillinger og oppløsning på de tyngste spillene. Multicom har en "bærbar" modell med deler til stasjonær maskin, men den er tung og saftig dyr. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Moderatormelding Endret tittelen, prøv å finn på noe mer beskrivende enn kun produkt-type neste gang Da får du gjerne bedre svar også, da kun "laptop" ikke viser hva det dreier seg om i det hele tatt Lenke til kommentar
_pcs_ Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 ok, skal være flinkere med tittelen neste gang men er det gøy å spille når du må gå ned på medium/low? Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 ok, skal være flinkere med tittelen neste gang men er det gøy å spille når du må gå ned på medium/low? den er kraftigere enn en gjennomsnittlig stasjonær pc, og du kan spille det meste på midium/high. Det er bare på de aller meste krevende spillene at du må skru ned grafikken Lenke til kommentar
_pcs_ Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 er veldig intresert i om noen kan si om den drar skyrim? skal på lan på fredag og får den samme dag så jeg rekker ikke sjekke, før jeg drar men lurer på om jeg burde kjøpe det eller ikke? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Du må ikke ned i low. Du får ikke bedre spillytelse i denne prisklassen men de aller tyngste spillene flyter nok bedre i medium med det meste av eye candy enablet enn i high. Det er bare slikt man må leve med i en bærbar spillmaskin såfremt man ikke klasker 25000kr i disken og kjøper modellen jeg nevnte over som er bygd på stasjonære komponenter. Ja den drar Skyrim så det griner. Null problem. Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 er veldig intresert i om noen kan si om den drar skyrim? skal på lan på fredag og får den samme dag så jeg rekker ikke sjekke, før jeg drar men lurer på om jeg burde kjøpe det eller ikke? starter innstaleringen om 2 min kan sikkert svare i løpet av kvelden Lenke til kommentar
_pcs_ Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 (endret) tusen takk for svar! er veldig intressert i hvordan det gikk med skyrim! Endret 28. august 2013 av _pcs_ Lenke til kommentar
1BlueAnd1White Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 er veldig intressert i hvordan det gikk med skyrim! kjørte brukbart på ultra, men hvis du er litt kresen så kan du ta high jeg har denne pc-en. Samme skjermkort og prosessor Lenke til kommentar
_pcs_ Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 det var bra er ikke så god på pc ting men hvis du sier de er nokså like så stoler jeg på deg ultra og high er jo veldig bra spesielt til prisen på pcen! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 men er det gøy å spille når du må gå ned på medium/low? Generelt er det veldig få spill der det er verdt å ofre god framerate for å gå opp i grafikkinnstillinger i dag. Her er en video som viser hvordan situasjonen faktisk er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå