Nimrad Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Men bruker den strømmen på like lang tid? Ja, de har kommet med en ny teknologi som heter QuickDrain, som gjør at du skal kunne klare å bruke opp batteriet faktisk raskere enn du klarer å lade. Med den nye teknologien skal du altså kunne klare å bruke opp 80 % på under en halvtime. Det vil si raskere enn noen annen telefon på markedet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Å eg lo. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Raskere lading betyr jo at batteriet slites mer. HTC One b.la har teknologien, men bruker den ikke pga dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Er ikke dette en Qualcomm teknologi? Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Jeg har veldig lyst til å si ååånei, det er jo LG. Har ikke hørt mye pent om de har til lands. Den siste LG telefonen jeg hadde var LG Viewty, første telefonen med opptak i sakte film Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Jeg var lenge veldig fornøyd med min LG Optimus 4X. Men GUI-overlaget gikk ikke så godt overens med project butter så jeg måtte gå over til Go Launcher etter jeg oppgraderte. Nå er den like rask igjen, men misfornøyd med det som tross alt var en offisiell oppgradering fra LG. Når det er sagt, har jeg ikke opplevd noen av de negative tingene som hang over LG etter 2X-generasjonen. De fikk mye pes og de stramma seg opp etter det. Ikke mye bloat i det hele tatt, og har fått en rekke oppdateringer til operativsystemet, senest for ei uke siden tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Vet ikke hva som var greia med 2x men har brukt min i evigheter uten noe problemer. Andre virker knapt som om de klarer å slå den på. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Ja, jeg har den ikke men den fikk mye pes. Optimus 4X hadde derimot bare pen omtale, eller så hadde jeg ikke endt opp med den. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Litt morsomt at de bruker bilde fra Ålesund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg