Arodem Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Samler alt av ekstrainnhold i én pakke. Les hele saken Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Overraskende, må jeg si... said no one ever. 6 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Selv om jeg neppe kommer til å kjøpe borderlands 2, så er slike ting grunnen til at jeg ofte venter med å kjøpe spill, lurer på om de egentlig tjener på dette på sikt. AtW Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Dette er grunnen til at jeg ikke har kjøpt noe DLC, blir som regel billigere å vente på denne pakken, pluss at det da også er lettere å avgjøre om det er verdt det. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 De aller fleste har vel allerede annskaffet seg spillet nå, salg etter salg.. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Jeg har allerede dette til 360, men mangler alle DLC-ene, kjøpe nok GOTY-edition til PC når det er på salg. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Doh, kjøpte det akkurat til PC Jaja, har kost meg glugg med spillet sålangt, betraktelig forbedring i forhold til enern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå