Gå til innhold

Xbox 360 Elite 120GB med spill - 550 kr. Bra deal?

henrikrox

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er den gamle typen, så jeg ville heller prøvd å få tak i en annen. Prisen er vel sikkert ikke så veldig ille, men den nyere utgaven er absolutt verdt å betale litt mere for. Får den sikker til samme prisen også kanskje.

Den nye utgaven er mindre, bråker mindre, blir ikke så fort varm og har større harddisk.

Lenke til kommentar

Om du har planer om å skaffe deg Xbox One/Playstation 4 så er absolutt dette et bra tilbud.

Har selv brukt en 360 Elite i mange år nå, uten problemer. Du installerer jo spillene til harddisk, så lyd er ikke-eksisterende.

Selv om den er brukt, så vil den vare i noen måneder til nestegenerasjons konsollene kommer ut uansett.

Endret av SIR WOLFIE 87
Lenke til kommentar

Hvor gammel Elite? Husker det var endel av de første Elite'ne som gikk i RROD.. Da er det en risiko for at den kan ta kvelden når som helst, men du kan prøve å forhindre RROD ved å sørge for at Xbox'en får nok luft (at den ikke står inne i et skap, feks). Dessuten har du ikke tapt så altfor mye hvis den skulle ta kvelden....

En kompis av meg hadde en Elite som hadde store problemer med Eject-knappen, laseren ville ikke lese spill 9/10 ganger, og til slutt døde den. Men det kan ha vært mye hans feil :p

Var det Falcon chippen som var den siste i Elite, anyone?

Lenke til kommentar

Hvor gammel Elite? Husker det var endel av de første Elite'ne som gikk i RROD.. Da er det en risiko for at den kan ta kvelden når som helst, men du kan prøve å forhindre RROD ved å sørge for at Xbox'en får nok luft (at den ikke står inne i et skap, feks). Dessuten har du ikke tapt så altfor mye hvis den skulle ta kvelden....

En kompis av meg hadde en Elite som hadde store problemer med Eject-knappen, laseren ville ikke lese spill 9/10 ganger, og til slutt døde den. Men det kan ha vært mye hans feil :p

Var det Falcon chippen som var den siste i Elite, anyone?

Falcon ja, er hvertfall den jeg har.

Lenke til kommentar

Er falcon chip

Ville bare ha noe billig mens jeg venter på ny generasjon for å få med meg gta osv. Fungerte strålende :) fikk med final fantasy 13, bf3 og en lego bundle :) lyd var rolig ettee jeg installerte på hdd

Følte det ble litt feil å betale 1500 kr for noe som bare skal brukes til gta, saints row, rayman etc:)

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...