Dore123m Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Jeg tipper at Microsoft åpner opp for det, spesielt om Sony gjør det. Og jeg tror ikke hverken Microsoft eller Sony har noe å frykte da dem som vil spille et spill som ESO vil mest trolig spille andre online spill og vil derfor ha et PS+ eller XBL abonnement uansett. For meg så virker det ekstremt tullete å overhode eie en XBO eller PS4 uten nettmuligheter i spill. Det er sikkert en håndfull som ikke har mulighet til å ha det, som barn og økonomisk vanskeligstilte personer (selv om en må da lure på hvordan i huleste dem har råd til maskinen og spill). Nei dette er bare noe fjas noen tastatur krigere og spill pressen har lagt fokus på, slik at Bethesda nå går ut å ordlegger slik dem gjør. Sant nok at 95% av de som kjøper en konsoll i nærmeste fremtid kommer til å anskaffe seg abonnent, men det er den biten med å kjøpe et spill, for å så betale for et abonnent, for og så igjen da kjøpe enda et abonnent. Om man blander inn Netflix, HBO, Fibern din, og visse andre abonnenter blir det store summer det er snakk om. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 For meg så virker det ekstremt tullete å overhode eie en XBO eller PS4 uten nettmuligheter i spill. Det er sikkert en håndfull som ikke har mulighet til å ha det, som barn og økonomisk vanskeligstilte personer (selv om en må da lure på hvordan i huleste dem har råd til maskinen og spill). Nei dette er bare noe fjas noen tastatur krigere og spill pressen har lagt fokus på, slik at Bethesda nå går ut å ordlegger slik dem gjør. Du er klar over at et insane med nummer av folk kun spiller singleplayer? Skal vi se ned på dem kun fordi vi liker onlinespill? 2 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Du er klar over at et insane med nummer av folk kun spiller singleplayer? Skal vi se ned på dem kun fordi vi liker onlinespill? Neida, men ESO er jo da heller ikke et spill for den kundegruppen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Nei, men nå gjaldt kommentaren din selve konsollene og ikke ESO. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Artikkelen: "Microsoft sier visstnok at det bare er sånn." Jada ... det er jo sant ... uansett hvor kvalmt det enn høres. Spørsmålet er hvorfor kundene aksepterer det. Bare vent til Steambox kommer så vil PS 4 og XBox One få konkurranse. Lenke til kommentar
Moridin82 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Syns det har vært nok elders scroll de siste 2 årene, gi oss fallout 4! Det blir aldri nok Elder Scrolls. Signed Btw trodde at selv hatt sony har sagt selv hatt utvikleren kan bestemme det selv om skal være et krav på ps4. Lenke til kommentar
Harepuz Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Btw trodde at selv hatt sony har sagt selv hatt utvikleren kan bestemme det selv om skal være et krav på ps4. What? Lenke til kommentar
Kameho Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Hva med å bare fokusere spillet til PC? Det vil overleve fint nok. Se på for eksempel world of warcraft. en av tidenes mest solgte spill. Kom aldri ut til konsoll. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Hva med å bare fokusere spillet til PC? Det vil overleve fint nok. Se på for eksempel world of warcraft. en av tidenes mest solgte spill. Kom aldri ut til konsoll. HAha Bethesda fokusere på PC HAHAHA! Har du sett Fallout 3 ? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 What? Han tenker på F2P-spill. Lenke til kommentar
G Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Og for oss uinnvidde, som enda har tilgode å eie konsoll (blir PS4 på meg da..) Hvor stor er kostnaden til nettspilling med Playstation per mnd.? Lenke til kommentar
stiaros Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Jeg tipper at Microsoft åpner opp for det, spesielt om Sony gjør det. Og jeg tror ikke hverken Microsoft eller Sony har noe å frykte da dem som vil spille et spill som ESO vil mest trolig spille andre online spill og vil derfor ha et PS+ eller XBL abonnement uansett. For meg så virker det ekstremt tullete å overhode eie en XBO eller PS4 uten nettmuligheter i spill. Det er sikkert en håndfull som ikke har mulighet til å ha det, som barn og økonomisk vanskeligstilte personer (selv om en må da lure på hvordan i huleste dem har råd til maskinen og spill). Nei dette er bare noe fjas noen tastatur krigere og spill pressen har lagt fokus på, slik at Bethesda nå går ut å ordlegger slik dem gjør. Snakk om å være hjernevasket. Det som faktisk er tullete er å betale avgift for nettspill. Glad jeg ikke skal spille på middelalderske nazi-plattformer. Og nei, alle som spiller solospill er ikke barn eller "økonomisk vanskeligstilt". 1 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Artikkelen: "Microsoft sier visstnok at det bare er sånn." Jada ... det er jo sant ... uansett hvor kvalmt det enn høres. Spørsmålet er hvorfor kundene aksepterer det. Bare vent til Steambox kommer så vil PS 4 og XBox One få konkurranse. Microsoft sa vel egentlig akkurat det samme om mye annet på XBone også? Lenke til kommentar
magne.moe Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Hva med å bare fokusere spillet til PC? Det vil overleve fint nok. Se på for eksempel world of warcraft. en av tidenes mest solgte spill. Kom aldri ut til konsoll. Når det gjelder elder scroll online er det nok smart å satse på konsoll siden PS4/One har krefter til å dra det og det er hauger av MMO for pc. Det jeg lurer på er hvordan du kontrolerer her. Tenker på wow med alle sine hurtigknapper og hotbars som må kuttes ned til 8 eller færre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå