Gå til innhold

Intel Ivybridge-E tråden


Nizzen

Anbefalte innlegg

Når skal de egentlig dukke opp i butikker? Kjedelig å vente på å se utvalget som kommer før jeg kan vurdere hvor mange tusenlapper jeg kan unnvære. :p

Utvalget på prosessorene er jo ikke så veldig spennende da? :) Er vel hovedkortene som kommer som det er usikkerhet rundt fortsatt. Ryktes jo et nytt X79 ROG-kort fra Asus...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utvalget på prosessorene er jo ikke så veldig spennende da? :) Er vel hovedkortene som kommer som det er usikkerhet rundt fortsatt. Ryktes jo et nytt X79 ROG-kort fra Asus...

 

Joda, men det kommer jo ikke stort utvalg av hovedkort før godisene som skal i dem kommer ut. Men håper det ikke går lang tid mellom IB-E og nye hovedkort, slikt det har gjort med noen av hovedkortene til Haswell.

Lenke til kommentar

Vanlig Ivy har ikke noen slik hard-wall ei heller Haswell.

Har ikke opplevd en slikk wall siden R2E med FSB wall på 221.

 

Hvis det faktisk er slik at intel har satt en egenprodusert hardwall på oc, så er det meget dystre utsikter når det gjelder ytelsesøkning i fremtiden..

 

Sukk, om ikke annet så går utviklingen på mobilmarkedet fremover med stormskritt.

Lenke til kommentar

Ser ut til at 4930k gjør det bedre enn 4960x?! Dette MÅ jo være bios-relatert. Forøvrig et svært lite utvalg ute, spesielt 4930k, så man kan danne seg en mening. Blir fint når 4930k florerer i butikkene, og biosene oppdateres i enda større / hyppigere grad. Fra techpowerup forum :

 

Capture094.jpg

 

 

Kan neste ikke vente på å bestille denne akkurat nå :)

Endret av gthaman
Lenke til kommentar

Ser ut til at 4930k gjør det bedre enn 4960x?! Dette MÅ jo være bios-relatert. Forøvrig et svært lite utvalg ute, spesielt 4930k, så man kan danne seg en mening. Blir fint når 4930k florerer i butikkene, og biosene oppdateres i enda større / hyppigere grad. Fra techpowerup forum :

 

Capture094.jpg

 

 

Kan neste ikke vente på å bestille denne akkurat nå :)

Det resultatet der er gjort på kulde, han kjører med SS på CPU så det er ikke sammenlignbart med luft/vann kjøling

Lenke til kommentar

Du Nizzen, vet du om GB kommer med bios for å støtte IB-E på litt eldre hk.?

Som GB-X79-UD7? Om det skjer får jeg kanskje bruk for det andre jeg ikke har brukt enda.

Bruke 4930K med nye amd kort, dersom det kommer da. Eller bytte ut min 3930K med en 4930K på hovedmaskina.

Holder på med saken angående ud7..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...