DuraN Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 Når skal de egentlig dukke opp i butikker? Kjedelig å vente på å se utvalget som kommer før jeg kan vurdere hvor mange tusenlapper jeg kan unnvære. Utvalget på prosessorene er jo ikke så veldig spennende da? Er vel hovedkortene som kommer som det er usikkerhet rundt fortsatt. Ryktes jo et nytt X79 ROG-kort fra Asus... Lenke til kommentar
Drunkenvalley Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Utvalget på prosessorene er jo ikke så veldig spennende da? Er vel hovedkortene som kommer som det er usikkerhet rundt fortsatt. Ryktes jo et nytt X79 ROG-kort fra Asus... Joda, men det kommer jo ikke stort utvalg av hovedkort før godisene som skal i dem kommer ut. Men håper det ikke går lang tid mellom IB-E og nye hovedkort, slikt det har gjort med noen av hovedkortene til Haswell. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Håper det kommer HK som fikser denne hard-wall'en som alle sliter med på IB-E, jeg tviler på om det kan fikses fra HK da jeg tror den er "lagt inn" med vilje av Intel Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Håper det kommer HK som fikser denne hard-wall'en som alle sliter med på IB-E, jeg tviler på om det kan fikses fra HK da jeg tror den er "lagt inn" med vilje av Intel Hadde ikke overraska meg i det hele tatt Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Håper det kommer HK som fikser denne hard-wall'en som alle sliter med på IB-E, jeg tviler på om det kan fikses fra HK da jeg tror den er "lagt inn" med vilje av Intel Hvordan er ivy bridge, er det en hard wall der også? Regner da med at ivy-e oppfører seg ganske likt ivy. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hvordan er ivy bridge, er det en hard wall der også? Regner da med at ivy-e oppfører seg ganske likt ivy.Vanlig Ivy har ikke noen slik hard-wall ei heller Haswell.Har ikke opplevd en slikk wall siden R2E med FSB wall på 221. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Vanlig Ivy har ikke noen slik hard-wall ei heller Haswell. Har ikke opplevd en slikk wall siden R2E med FSB wall på 221. Hvis det faktisk er slik at intel har satt en egenprodusert hardwall på oc, så er det meget dystre utsikter når det gjelder ytelsesøkning i fremtiden.. Sukk, om ikke annet så går utviklingen på mobilmarkedet fremover med stormskritt. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Hmm, den siste biosen til Rampage IV Extreme ser ut til å ha hjulpet litt. Nå trenger jeg "bare" 1,38 vcore for å kjøre 4,7 GHz i motsettning til 1,53 vcore tidligere bare for å klare boot inn i win7. 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 (endret) Minhund: Yay det er håp Akkurat nå så skal jeg oppdatere bios på et Asrock x79 pro Endret 5. september 2013 av Nizzen Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Minhund: Yay det er håp Akkurat nå så skal jeg oppdatere bios på et Asrock x79 pro Fått nytt HK i dag Håper du klarer 5 GHz på ditt, du kjører på vann ikke sant? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 Vann ja... Måtte gud være med meg i dag da... Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Vann ja... Måtte gud være med meg i dag da... Det er enda håp for IB-E 4,8 GHz http://valid.canardpc.com/93n4k1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 5. september 2013 Forfatter Del Skrevet 5. september 2013 4800 @ 1.43v prime stabil så langt... Virker jo greitt nok. Men vil ha 5g Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 (endret) Ser ut til at 4930k gjør det bedre enn 4960x?! Dette MÅ jo være bios-relatert. Forøvrig et svært lite utvalg ute, spesielt 4930k, så man kan danne seg en mening. Blir fint når 4930k florerer i butikkene, og biosene oppdateres i enda større / hyppigere grad. Fra techpowerup forum : Kan neste ikke vente på å bestille denne akkurat nå Endret 8. september 2013 av gthaman Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 Den der virker for god. Det må være 1 av 500. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Ser ut til at 4930k gjør det bedre enn 4960x?! Dette MÅ jo være bios-relatert. Forøvrig et svært lite utvalg ute, spesielt 4930k, så man kan danne seg en mening. Blir fint når 4930k florerer i butikkene, og biosene oppdateres i enda større / hyppigere grad. Fra techpowerup forum : Kan neste ikke vente på å bestille denne akkurat nå Det resultatet der er gjort på kulde, han kjører med SS på CPU så det er ikke sammenlignbart med luft/vann kjøling Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. september 2013 Forfatter Del Skrevet 8. september 2013 visste resultatet var for bra. Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Komplett og mpx har hvertfall fått inn varene nå, bestilte meg 4930k for 4500kr etter rabatt Lenke til kommentar
turbo_fever Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Du Nizzen, vet du om GB kommer med bios for å støtte IB-E på litt eldre hk.? Som GB-X79-UD7? Om det skjer får jeg kanskje bruk for det andre jeg ikke har brukt enda. Bruke 4930K med nye amd kort, dersom det kommer da. Eller bytte ut min 3930K med en 4930K på hovedmaskina. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 9. september 2013 Forfatter Del Skrevet 9. september 2013 Du Nizzen, vet du om GB kommer med bios for å støtte IB-E på litt eldre hk.? Som GB-X79-UD7? Om det skjer får jeg kanskje bruk for det andre jeg ikke har brukt enda. Bruke 4930K med nye amd kort, dersom det kommer da. Eller bytte ut min 3930K med en 4930K på hovedmaskina. Holder på med saken angående ud7.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå