MST Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Det har seg slik at min PS3 40GB ikke vil vise signaler på min Philips TV. Jeg var innom lefdal for å undersøke om det var tv'n det var noe feil med, men det viste seg at deres PS3 (slim) funket på den. Problemet er da at PS3'en funker på andre tv'er enn min Philips tv, så jeg lurer da på hvor problemet egentlig ligger? Sender denne gamle ps3'en ut andre signaler enn de nye slim konsollene? Er det i såfall konsollen eller tv'n det er noe "feil" med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Du kan prøve å resette videosignalet ved oppstart av ps3-maskina. Hold inne på-knappen i rundt 10 sekunder, helt til maskina gir en ny pip-lyd. Endret 28. august 2013 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
MST Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 Har prøvd det. Prøvd diverse HDMI kabler, andre innstillinger på oppløsningen, osv. uten at det har hjulpet. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Prøv å bruke analog tilkobling (rød, grønn og gule tilkoblinger) for å se om dette nullstiller signalet til HDMI. Det skal visstnok funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå