Arve28 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Har laget en gmail konto til meg og en til dama. Har "syncet" disse på PC'n opp mot hverandre. Jeg har blåde beskjeder, dama har gule. Dette går bra på PC'n. Begge har Samsung Galaxy S4 mobiler. Bruker S Planner. Hun kan lage en Hendelse. Velge min kallender og da kommer den på telefonen bare. Men velger hun. Sitt [email protected] så ligger den på telefonen og på PC. Går også bra å skrive inn i Google kallender på PC og det dukker opp på mobilen. MEN mine blå hendelser dukker ikke opp på mobilen hennes. Så til min S4: (Det er jeg som har satt opp begge telefonene). Jeg lager en hendelse. Velger Min kallender. Da vises den på telefonen. Gjør jeg om denne til. [email protected] så forsvinner den på telefonen og kommer inn i Google kallender på PC. Er jo veldig merkelig at den forsvinner fra telefonen? Det gjør ikke damas. Går jeg på PC'n å skriver en hendelse der. Så kommer den ikke til min mobil og får heller ikke noe fra dama. Skulle også hatt alt dette inn på Galaxy tab 2 10.1 også. Håper dere har noen forslag. Prøvd å søkt litt rundt på nettet og ser det er flere som sliter. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Via grensesnittet på nett gir du full tilgang til hverandres kalendere, slik at dere kan opprette, endre og slette hendelser i hverandres kalendere. Last så ned den offisielle Google Kalender appen for Android og velg at den delte kalenderen skal synkroniseres. EDIT: Google Kalender hjelpeside. Endret 28. august 2013 av Pey'J Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå