Jetfighter Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Hallo! Da er min tur for å være russ, og skal kjøpe russeklær! Jeg tenker litt på denne under men en i klassen sa at det er bare russestyret som kan ha gullbroderinger???? http://shop.russ.no/webshop/produkt/14022/ Jeg er i elevrådet og er van-sjef hvis det har noe mere å si. Håper på noen gode synspunkter fra dere Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Hvis du er van-sjef er du vel i styret uansett? Dessuten kan ingen hindre deg i å kjøpe akkurat hva fanden du måtte ønske. Kan velge farge uavhengig av linje osv. Endret 28. august 2013 av TMB Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Hvis du er van-sjef er du vel i styret uansett? Dessuten kan ingen hindre deg i å kjøpe akkurat hva fanden du måtte ønske. Kan velge farge uavhengig av linje osv. Han mener sikkert at han bare er "sjef" på en van, ikke i russestyret. Og elevråd har nok ikke noe å si nei.. Bare kjøp vanlig bukse da vel hvis du er usikker, tviler sterkt på at noen bryr seg i drita tilstand uansett. Gullstjerner og slikt kan du jo alltids bare feste på i etterkant når du "blinger" buksa. Lenke til kommentar
Jetfighter Skrevet 29. august 2013 Forfatter Del Skrevet 29. august 2013 Takker for svar! Van-sjef er bare på vår van. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå