Luske_Ludvig Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Hei, jeg skal sette opp en NAS hos mine foreldre. Systemet må ha en god Android-app for visning av bilder på nettbrett. Streaming av video er ikke aktuelt. 3TB er rikelig plass. Vil en Synology DS213j gjøre jobben? Må jeg kjøpe Photo Station i tillegg for å vise bilder på et Android nettbrett? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Ja, en DS213j vil fungere til bildevisning. Alle Synology sine apper er gratis og med DS Photo kan du vise bilder direkte på en Android-enhet. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 27. august 2013 Forfatter Del Skrevet 27. august 2013 Takk, DS Photo er gratis ja. Men DS Photo krever at DS Photo Station 6.0 er installert på NAS. 1. Følger Photo Station 6.0 med Synology DS213j? (Står noe om dette her: http://www.synology.com/support/tutorials_show.php?q_id=462) 2. Tror dere dette systemet er enkelt nok for mine foreldre når jeg har satt det opp? (Bilder inn på XP pc og så dukker bildene opp på Android sak?) Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Når du setter opp DS213j første gang, installeres nyeste versjon av programvaren (DSM 4.3 per idag). Når NAS er konfigurert ferdig, installeres PhotoStation via pakkesenteret. Så mapper du opp bilde-mappen på NAS i Windows og overfører filene dit. Lenke til kommentar
weak- Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Kan anbefale WD MyBook Live. 2TB lagring, utrolig enkelt grensesnitt og gode app til iOS/Android! Her kan du se på bilder uansett hvor i verden du befinner deg. Kobles enkelt til app. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå