j0 Ø. Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Hei jeg har en athlon (266mhz fsb) er det noen som vet hvordan du låser opp en t-bird med 266fsb? [ Denne Melding var redigert av: j0 Ø. på 2002-02-15 10:25 ] Lenke til kommentar
Vegard20 Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Du må trekke en blyant mellom L1 broene på toppen av prossesoren. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Som Vegard20 sier, kan du bruke en blyant. Jeg vil anbefale deg å bruke "varmetrådlakk". (Blanco-liknende guffe som man fikser brudd på varmetråder i bakruta med) Ta en og en bro, og maskér rund med en tape av tynn type. FÅ FOR ALL DEL IKKE KONTAKT MELLOM BROENE! Det kan svi av div komponenter! (gutta på overclockers.com ødela RAMen pga det.) Lykke til, er du litt forsiktig går det nok helt greit PS. Skriv inn og fortell resultatet. Det er mange nok som lurer på noe, men få som forteller om løsningen DE brukte, og resultatet. Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Tenkte jeg skulle si at de *fleste* Tordenfugel's på 1,2GHz og oppover kommer ulåst fra fabrikken! Sånn i tilfelle du ikke hadde testet om CPU'en var låst eller ikke fra før.. Lenke til kommentar
-HN- Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 mfafa: gjelder dette bare thunderbirds eller xp også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå