Espen Jansen Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Dødsangsten vender tilbake i den brutale og kompromissløse oppfølgeren. Les hele saken Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Forbanna spoiler! Ikke les avsnittet om juks og vranglære om du vil unngå å bli spoilet... Endret 28. august 2013 av Gorzun 2 Lenke til kommentar
Varm Saus Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 "We want the Skyrim audience" Lenke til kommentar
Arakini Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Gleder meg som femten unger. Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Forbanna spoiler! Ikke les avsnittet om juks og vranglære om du vil unngå å bli spoilet... Kanskje ikke så smart å lese en sniktitt da? Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Bør da kunne lese en sniktitt uten å få scener ødelagt av spoilere. Legg avsnittet i spoiler-tag, slik vi må gjøre Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Klappklappklappklappklappklappklapp :D YES! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Bør da kunne lese en sniktitt uten å få scener ødelagt av spoilere. Legg avsnittet i spoiler-tag, slik vi må gjøre Nå er det da ikke helt sikkert at spillet blir akkurat sånn, fortsatt en god del igjen til Mars. Lenke til kommentar
zen master Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Skulle ønske jeg kunne melde meg på betaen på ps3, men jeg har ikke facebook så da får jeg ikke gjort det Lenke til kommentar
RavenLand Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Dark Souls er vanskelig, utfordrende, GØY og underholdende. Har en veldig interessant story som ikke man får bitchslapped i ansiktet slik som mange andre spill. Veldig mye lore som gir verdenen og karakterene mer dybde og farge. Er godt opp i tre-sifret antall timer i Dark Souls og ser veldig fram til Dark Souls II. Kan ikke få nok! Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Kanskje ikke så smart å lese en sniktitt da? Løsninger på "puzzles" bør ikke inngå i en sniktitt. Jeg forventer gameplay og grafikkanalyse - den generelle "feelingen" på spillet, ikke løsninger. Lenke til kommentar
MegaMagnus Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Eneste problemet jeg ser med spillet er at salgsmålene har blitt kraftig justert opp og tall som 5 millioner har blitt luftet rundt. Det betyr at enten kommer aspekter av spillet til å strømlinjeformes (noe som ikke ser ut til å ha skjedd heldigvis) eller at det ikke kommer til å selge så bra som forventet, anses som en flopp og at serien dør. Håper jeg tar feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå