Stallone Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Kan noen hjelpe meg med å legge til plugins til min CS:S server? Klarer ikke legge inn Mani admin uten at servern krasjer. Skal være en Surf/Rpg/Dm server. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Mani Admin har ikke lenger et developer-team, de stenger ned, så det kan være grunnen til at det ikke funker til nyere CSS/orangebox updates. Har du fulgt install guide ordentlig? Installert metamod korrekt, installert mani admin korrekt, og sett at nødvendige .vdf filer er der? Selv bruker jeg Sourcemod, funker knall. Det kan du også installere om du ikke får til. Endret 28. august 2013 av nicwillu Lenke til kommentar
Stallone Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 Mani Admin har ikke lenger et developer-team, de stenger ned, så det kan være grunnen til at det ikke funker til nyere CSS/orangebox updates. Har du fulgt install guide ordentlig? Installert metamod korrekt, installert mani admin korrekt, og sett at nødvendige .vdf filer er der? Selv bruker jeg Sourcemod, funker knall. Det kan du også installere om du ikke får til. Satt mange timer i natt, fikk til deathmatch, evig ammo og auto bhop. Rpg får jeg ikke til. admin får jeg ikke til. har skjønt at det er en drøss med plugins du må ha til en surf/rpg/dm server.. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Satt mange timer i natt, fikk til deathmatch, evig ammo og auto bhop. Rpg får jeg ikke til. admin får jeg ikke til. har skjønt at det er en drøss med plugins du må ha til en surf/rpg/dm server.. Drøss med plugins? Det tviler jeg på. Har selv en surf server med deathmatch (ikke rpg), det å legge til RPG tror jeg ikke trenger flere plugins til. Kan du si prosessen du går igjennom når du installerer mani og rpg? Lenke til kommentar
mogm Skrevet 4. september 2013 Del Skrevet 4. september 2013 (endret) omm du trenger hjelp, så kan jeg alt av det dere. Om du har hørt om pops serverne, så var det mine Endret 4. september 2013 av mogm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå