skruffens Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Jeg har en stasjonær gaming pc med egen skjerm. Finnes det en mulighet til å få denne maskinen/maskinkraften til å funke til tven på stua? Det jeg kunne tenkt meg er en boks med hdmi og noen usber. Sik at jeg kan koble til tastatur og mus pluss et par spill kontrollere. Altså en ledning fra pcen og inn i denne boksen. Kanskje litt dårlig forklart, men håper dere kan forstå Da kunne jeg sluppet unna med en pc liksom. Kunne spilt på tven med xbox controllere og fått hele pcen hit og Endret 27. august 2013 av skruffens Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 7. september 2013 Del Skrevet 7. september 2013 Langt er det fra der du har pc'en til stua da? Kan jo bruke en lang HDMI kabel(15 meter +/-) og trådløst tastatur/mus/360 controller, alternativt så kan du også bruke extendere over Cat kabel. En HDMI m/usb extender løsning som bruker 1-2 cat kabler er vel det enkleste å legge opp og vil fungere best om det er litt avstand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå