trondwestby Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Dvergsnipe Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Hei, trondwestby. Dette er et usedvanlig vakkert bilde ! Samtlige elementer / detaljer, - som f. eks. bakgrunn, speilbilde og lysforhold, er perfekte, slik jeg ser det. Er deler av bildet, - som for eksempel speilbildet, digitalt etterbehandlet ? ( I så fall er det gjort en utmerket jobb, - ikke minst kreativt !). Vennlig hilsen Albert Andersson. (Amatør). Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Meget Flott bide. Lenke til kommentar
Spernes Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Enig med de andre. Veldig bra! Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Føyer meg bare inn i rekken, utrolig bra. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Et nydelig bilde Trond! liker den syltynne dybdeskarpheten. Kunne som Albert godt tenke meg å vite litt om fremgansmåte og teknikk. Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 Hei, trondwestby. Dette er et usedvanlig vakkert bilde ! Samtlige elementer / detaljer, - som f. eks. bakgrunn, speilbilde og lysforhold, er perfekte, slik jeg ser det. Er deler av bildet, - som for eksempel speilbildet, digitalt etterbehandlet ? ( I så fall er det gjort en utmerket jobb, - ikke minst kreativt !). Vennlig hilsen Albert Andersson. (Amatør). Tusen takk for hyggelig kommentar. Her er alt naturlig og ingenting lagt til i verken photoshop eller annet program (noe jeg aldri gjør). Jeg ligge langflat i gjørma helt ved kanten av en liten pytt den søkte etter mat. Været var blikkstille og dermed gav det mulighet for speilblankt vann. Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 Et nydelig bilde Trond! liker den syltynne dybdeskarpheten. Kunne som Albert godt tenke meg å vite litt om fremgansmåte og teknikk. Tusen takk for hyggelig kommentar. Her er alt naturlig og ingenting lagt til i verken photoshop eller annet program (noe jeg aldri gjør). Jeg ligge langflat i gjørma helt ved kanten av en liten pytt den søkte etter mat. Været var blikkstille og dermed gav det mulighet for speilblankt vann. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Hei, trondwestby. Dette er et usedvanlig vakkert bilde ! Samtlige elementer / detaljer, - som f. eks. bakgrunn, speilbilde og lysforhold, er perfekte, slik jeg ser det. Er deler av bildet, - som for eksempel speilbildet, digitalt etterbehandlet ? ( I så fall er det gjort en utmerket jobb, - ikke minst kreativt !). Vennlig hilsen Albert Andersson. (Amatør). Tusen takk for hyggelig kommentar. Her er alt naturlig og ingenting lagt til i verken photoshop eller annet program (noe jeg aldri gjør). Jeg ligge langflat i gjørma helt ved kanten av en liten pytt den søkte etter mat. Været var blikkstille og dermed gav det mulighet for speilblankt vann. Hei. Takk for at du besvarte min kommentar. Med tanke på at ingen form for digital bildebehandling er utført, framstår bildet ditt som et rent mesterverk !! Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
trondwestby Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 Hei, trondwestby. Dette er et usedvanlig vakkert bilde ! Samtlige elementer / detaljer, - som f. eks. bakgrunn, speilbilde og lysforhold, er perfekte, slik jeg ser det. Er deler av bildet, - som for eksempel speilbildet, digitalt etterbehandlet ? ( I så fall er det gjort en utmerket jobb, - ikke minst kreativt !). Vennlig hilsen Albert Andersson. (Amatør). Tusen takk for hyggelig kommentar. Her er alt naturlig og ingenting lagt til i verken photoshop eller annet program (noe jeg aldri gjør). Jeg ligge langflat i gjørma helt ved kanten av en liten pytt den søkte etter mat. Været var blikkstille og dermed gav det mulighet for speilblankt vann. Hei.Takk for at du besvarte min kommentar. Med tanke på at ingen form for digital bildebehandling er utført, framstår bildet ditt som et rent mesterverk !! Vennlig hilsen Albert Andersson. Tusen takk! Veldig hyggelig sagt Kan også tilføye at dette er nøye planlagt på forhånd, selv om det er mye som skal klaffe, er planlegging viktig for å kunne gjennomføre det når anledningen byr seg. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Stilreint. Det er en egen ro over bilde ditt. Detaljer som jeg fester meg med, er glimtet i øyet, og vannet som fester seg i beinet som blir dratt opp. Veldig bra. Mvh Melvin Lenke til kommentar
Shujah Malik Skrevet 1. september 2013 Del Skrevet 1. september 2013 Veldig fin bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg