Netrum Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Hvis du kjøper i utlandet så mister du alle norske forbruker rettigheter. Feks 5 års reklamasjonsrett osv. Og skulle det bli noe feil på telefonen så får du ingen liten jobb å skulle sende den tilbake til usa. For så måtte vente i måneder på å kanskje få den tilbake. Nei kjøp i norge du. Billigst uten tvil i lengden. 1 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 30. august 2013 Forfatter Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Med tanke på denne setningen : Så kan ikke jeg skjønne at dette skal være noe å fundere så masse på. Kjøp den du har lyst på Eller er det 1 tusen lapp eller 2 du kaller masse penger? Vet ikke hvor du får 1 eller 2 tusen fra, men jeg har fått økonomisk erstatning, men poenget var uansett "Bør jeg da kjøpe en toppmodell nå?" for jeg gidder ikke at den settes ned i pris en uke etter, og det kom vi fram til at det gjør det nok ikke. Men så gjelder det jo også å gjøre ett godt valg edit: Tror jeg skal gå for multicom som selger til 4930 med frakt.. Men da må jeg vel sende den inn skulle det bli noe krøll istedet for elkjøp f.ex som har eget servicecenter i butikken i den byen jeg bor i. Endret 30. august 2013 av Plizket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå