Dan-Levi Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Hei, Jeg jobber om dagen med en fildelingstjeneste på fritiden, kun for practice. Jeg ønsker å vite hva slags fildelingstjenester dere bruker mest, og hva dere savner/ønsker av funksjonalitet ved fildelingstjenester. F. eks. Er det interessant å kunne laste opp zip filer og pakke ut, legge til andre brukere som "venner" og dele med dem, kunne sende zip filer direkte fra tjenesten osv. Håper det hagler på så jeg har noe å bryne meg på Endret 27. august 2013 av Dan-Levi Lenke til kommentar
quantum Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Sync-funksjon mellom lokal pc og "skyen" er det jeg synes er mest nyttig, jeg har flere pc'er og det er glimrende å kunne ha samme "innhold" oppdatert på alle sammen. For å dele mellom ulike personer i tillegg må tilgangskontrollen på plass. Alt må være tilgjengelig og administrerbart gjennom et web-grensesnitt, slik at alt er tilgjengelig selv om man ikke sitter ved en av sine egne pc'er. Kanskje du kan lage publiseringsfunksjoner for bilder mot FB &co ved hjelp av de api'ene disse tilbyr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå