Gå til innhold

Profesjonsstudiet i psykologi (UiT) - spørsmål ang. dåp

jad_ett

Anbefalte innlegg

Hei! :)

Har nettopp begynt på profesjonsstudiet i psykologi ved universitetet i Tromsø, og hadde noen spørsmål.

I tråd med profesjonsstudiets tradisjon skal vi ha en slags "dåp" om litt over en uke fra nå. Jeg lurte rett og slett på hva denne dåpen innebærer? Den skal visst bla. by på flause og offentlig ydmykelse, noe som jeg i grunn er helt med på!

Problemet er at jeg er "litt" overvektig, og har slitt med selvbildet mitt hele livet, og jeg er fryktelig bekymret for at denne dåpen skal inneholde noe nakenhet/stripping, o.l. Hver og én som velger å ikke møte opp på dåpen blir "straffet" senere, men om jeg unngår å kle av meg ved å ikke møte opp tar jeg i mot denne straffen med åpne armer. Er det noen av dere der ute som har deltatt, eller kjenner noen som har deltatt, og kan dele litt av denne opplevelsen med meg? Om jeg får svar på spørsmålet ang. nakenhet er det evig nok!

På forhånd, takk. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg aner ikke hva dåpen går ut på, men som utgangspunkt kan ingen tvinge deg til noe du ikke vil. Dåpen er vel heller ikke en del av profesjonsstudiet, men for opptak til linjeforeningen? Du *må* ikke være medlem der, og du trenger ikke møte. Hvis du likevel ønsker medlemskap, så får du den beste informasjonen fra ledelsen i foreningen. De bør kunne svare deg på dette uten å måtte avsløre hva dåpen går ut på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...