mfb Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Hei. Jeg fikk anbefalt å kjøpe BCAA av en kompis som sa det funker bra under trening, men jeg er usikker på om det er trygt å bruke. Er det noen stoffer i dette produktet som er ulovlig i Norge og som kan teste positivt på en eventuell dopingsprøve? Jeg vil ikke ta noen sjanser overhodet hvis jeg skal putte noe i kroppen min. Jeg leste meg til at frie aminosyrer ikke er til salgs i Norge og ble meget usikker på dette. Noen som vet? takker for svar Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Fullstendig lovlig å bruke i norge, Gymgrossisten selger dette produktet også Ser det ikke på noen dopingprøve heller så ikke noe å være redd for. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Det er LIVSFARLIG å bruke BCAA. Jeg ville IKKE tatt sjansen... Lenke til kommentar
Akse Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 BCAA er bare aminosyrer. Det er stoffer du naturlig finner i mat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå