Albert Andersson Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Ung fiskeørn. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Det var sikkert en fin opplevelse. Nå tenker jeg det kribler etter å få flere anledninger til å ta bilder. 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 27. august 2013 Forfatter Del Skrevet 27. august 2013 Det var sikkert en fin opplevelse. Nå tenker jeg det kribler etter å få flere anledninger til å ta bilder. Hei, fotopoulsen. Som du sikkert forstår, har fotogleden denne gang tatt fullstendig overhånd, og ført til nedsatt bevissthet, med det til følge at alle kvalitetskrav er blitt satt til side.: Nå har jeg et ønske om å komme nærmere ørnene, - dersom dette lar seg gjøre uten å stresse dem. Å få et "gløtt av" ørn, og attpåtil få fotografert en slik fugl, er ikke helt vanlig for en byboer i Østfold. Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
fotopoulsen Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Nå ble jeg litt nyskjerrig. Så du dennne fiskeørna i østfold? Lenke til kommentar
andmag Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Nå ble jeg litt nyskjerrig. Så du dennne fiskeørna i østfold? I Fredrikstad er det flotte våtmarksområder, og det er noen fiskeørnpar som hekker der:) Den er her frem til omtrent september før de setter kursen mot Afrika . Lenke til kommentar
Kai PetterJohansen. Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Rakkestad indre østfold glomma er det fiskeørnpar også som hekker. 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 Rakkestad indre østfold glomma er det fiskeørnpar også som hekker. Hei, Kai Petter. Er det fiskeørn i Rakkestad, også, - det er jo kjempebra ! I løpet av de siste 15-20 årene er det skjedd mye positivt med dyrearter som har vært utrydningstruet her i landet, - som f. eks. ørn. Hvis jeg husker riktig, var havørn og fiskeørn kvikksølvforgiftet i en grad som medførte dårlig eggkvalitet, - tynt skall. I forkant av det kommende stortingsvalget er det godt å kunne konstatere at det går framover på noen viktige områder ... . Vennlig hilsen Albert Andersson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg