Eriksendrul Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Jeg skjønner hva dere mener men de 4 vgs jeg har gått på har full tilretteleging vært mulig i alle teoretiske fag men aldri i gym verken for de som krever mer eller for de som ikke klarer det ordinære løpet, Det er derfor jeg reagerer på dette og har forståelse på hvorfor mange veldig gjerne vil droppe gym i skolen og igjen er ikke gym praktisk en karakter man har nytte av i noe arbeid utenom det som har med sport og gjøre, samtlige av de lærling og jobbintervju jeg har vært på har de fortalt at gymkarakter ikke blir lagt vekt på med mindre det er stryk. Snakker da intervju til ikt,bygg og mekanisk samt jobber som handler om det samme. Men som sagt skolene jeg har erfaring fra har et elendig system i gym når de samme trenerne som trener på idrettslinja trener IKT klassen og forventer at vi skal klare det samme god eller dårlig form. Lenke til kommentar
UglyCasanova Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Det at en ikke trenger gym etter skolen er det samme som at jeg som bibliotekar ikke har hatt behov for naturfag, eller matte forbi standard aritmetikk som vi lærte på barneskolen. Det som er relevant for noen er totalt irrelevant for andre. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå