Gå til innhold

Hvor langt har dere/kan man klokke GeForce2 MX400?

FuglFøniks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
P@yNe: Jeg kan forstå din mening... jeg kan ikke forklare hvorfor jeg har høyere MHz enn deg i memory.. og i seg selv hørtes det rart ut, med tanke på at du har 64MB.

Kanskje er det noen der ute som har en god forklaring på dette.

Men veit du hvordan jeg oppdager feil hvis jeg klokker for høyt ?

Hva er det jeg skal se etter ?

Noen MX kort brukte 64bits DDR minne istedenfor 128bits SDR. Standardhastigheten var 143mhz (286 mhz effektivt)

Båndbredden med 64 bit 143mhz DDR=2288mb/s

Båndbredden med 128 bit 166 SDR=2656mb/s

Lenke til kommentar
P@yNe er utestengt i en måned grunnet svært tåpelig oppførsel i denne tråden.

Oi, dette syns jeg var i _drøyeste_ laget. Tenk om han er 12år og ikke helt "voksen i hodet" ennå, eller han ble ufattelig oppslukt av å overklokke og masa på grunn av det, eller han ikke har like bra sosiale antenner og snakke/chatte/skrive i forum skills som resten(?) av oss.. Uannsett hva det er så mener jeg 1mnd er _alt_ for mye å bli utestengt for en så ting..

Håper dette taes som en særiøs post og at det vil bli vurdert hvorvidt han trengs å utestenges en hel måned for dette.

mvh

Lars Petter Eriksen

Lenke til kommentar
Tenk om han er 12år og ikke helt "voksen i hodet" ennå, eller han ble ufattelig oppslukt av å overklokke og masa på grunn av det, eller han ikke har like bra sosiale antenner og snakke/chatte/skrive i forum skills som resten(?) av oss.

Kanskje en liten smekk på den virtuelle fingeren får ham til å roe seg litt ned neste gang han lager en post?

"Skrive i forum-skills"? :lol:

Lenke til kommentar
"Skrive i forum-skills"? :lol:

eneste som poppa opp i skallen for øyeblikket :smile:

Jo, takk...

Men kan fortsatt ikke skjønne hva jeg har gjort som er grunn nok

til utestengelse.

Vel, ting oppfattes forskjellig av fra person til person vet du. Bare prøv å hold en hyggelig tone fremover. Dette gjelder selvsagt alle andre også :-)

Lenke til kommentar

med mitt gf2 mx400 64mb kort klokket jeg i grunn endel med det. Husker jeg kjøpte thermal paste og blue orb på microplex og ramkjølere. Det var et gainward kort type golden sample som jeg mener å huske var e beste klokkerne av mx400 kortene. Skal sjekke om jeg ikke finner ut hva jeg hadde i klokkefrekvenser igjen

Lenke til kommentar

Jeg burde vel helst ikke si noe negativt, når jeg ser hva som skjer med den typen mennesker, men jeg sier det allikevel. Sangen din suger grenseløst Snowdog... skal vedde på at jeg kunne laget en bedre i blinde ved hjelp av kam og grytelokk. Jeg vil også komme med en kommentar til alle de på forumet som rakker ned på mindreårige, og holder på å sprekke av stolthet over sin modenhet og fornuft. Jeg er selv 15, og jeg får en sterk lavmål følelse når jeg f.eks leser "Han vet ikke bedre, han er jo tross alt bare fjortis". Folk som alltid skal rakke ned på de som er yngre enn seg og kalle dem fjortis, småunger ++, er enda mer umodene enn "fjortisene" selv. Det er nå min mening...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...