reer1301 Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Hei, Finnes det noen der ute som kan hjelpe meg med å finne produksjonskostnadene til en Gopro? Mvh Remi Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Finnes det noen der ute som kan hjelpe meg med å finne produksjonskostnadene til en Gopro? Bommer nok ikke så mye med å tippe ca......en femtilapp....eller to Lenke til kommentar
rogkas Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Hei, Finnes det noen der ute som kan hjelpe meg med å finne produksjonskostnadene til en Gopro? Mvh Remi ...ehhh...hva skal du vite det for? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Det vil jeg nok tro er hemmeligstemplet informasjon. DU kan starte med å skru fra hverandre go pro og søke opp delene. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Hva legger du i produksjonskost? Kun innkjøpsprisen på komponentene (BOM-kosten), eller kostnaden ved hele produksjonsprosessen, inkludert sourcing, innkjøp, mottakskontroll og lagerføring av deler, produksjonsplanlegging og -ledelse, sammenstilling av PCB, sammenstilling av hele enheten, funksjonstest, pakking og lagerføring? En grov oversikt over innmaten finner du her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå