Nordmann3 Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Hei, jeg kjøpte en grei pc for 2 år siden ca. , men nå begynner den å bli litt treig helt plutselig. sidene loader skikkelig treig og jeg kan ikke så vidt ha flere åpne sider på en gang. Tror ikke det er noe galt med nettet for det er fibernett fra telenor... er det noe man kan gjøre for å få raskere nett på denne datamaskinen...? Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 Har scannet over 100.000 filer, men den finner ingen feil... hva skal jeg gjøre? jeg har prøvd å slette mye fra harddisken.. Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Windows? Ta backup av det du vil beholde, formater partisjonen, installer Windows og det du vil ha av programvare. Så kan du gjerne lage et bilde av partisjonen, så prosessen går raskere neste gang. Lenke til kommentar
dopus Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Ta en titt i taskmanager og se hva som bruker mye cpu kraft og minnekapasitet. Enkleste løsningen er å ta backup av filene du ønsker å beholde, for deretter å formatere disken og reinstallere windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå