Gå til innhold

Kjøp av stasjonær spill-pc, og bærbar skole-pc

Anbefalte innlegg

Hei! Har lenge vært på utkikk etter en ny bærbar. Har da sett på den kraftige typen, som egner seg godt til spill. Samtidig trenger jeg en pc som egner seg godt til skolebruk og til å drasse en del på, så jeg har i det siste vurdert å heller kjøpe en stasjonær pc til spilldelen, og en mindre enklere bærbar til skolearbeidet. Kan dere anbefale mulige kombinasjoner her? Tidligere har jeg sett en del på Multicom Kunshan P157, samt P375S. (Litt interessert i Multicom-pc'ene m.t.p. det helnorske tastaturet, samt de gode testresultatene).

Vil helst ikke at pc'ene til sammen skal overstige 20000. Vil selvfølgelig at den bærbare også skal være dugelig, men den trenger absolutt ikke å være noen heftig spill-pc. Kommer sannsynligvis til å se en del film og serier på den, altså vil jeg stille noen krav til skjerm, og batteritid for den saks skyld.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis du ikke kjøper apple pc så holder det seg under 20.000... det er nok en god ide å ha 2 pc-er som egner seg til hvert sitt bruk.

Et tips: Til skole pc må du ha en med stor nok skjerm slik at du kan se hva som står utenom å måtte kosentrere seg mye og få hodepine. og husk så klart en med masse lagringsplass..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...