Gå til innhold

Kult kabinett med stillegående psu??

Anbefalte innlegg

Har tenkt å gå til anskaffelse av et kabinett som både ser bra ut, og som i tillegg har en stillegående psu. Har tenkt å bruke datamaskinen min mye til kontorbruk og trenger dermed noe som er ordentlig stille.

Er det noen som har noe forslag til et sånt kabinett? Helst ikke dyrere enn 1000 kr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Et kult kabinett er suntek sine. I sølv eller blå. De fineste jeg har sett til under 1000-lappen ihverfall. Forholdsvis rolig er strømforsyningen også. sjekk komplett.no. under midi tower.

Så ut som et bra kabinett det.

Lenke til kommentar
Jeg har blitt fortalt at det kabinettet har en innebygd vifte som bråker litt. Hvordan er det med det?

Vel har bygget flere maskiner med dette og den viften bråker ikke mer enn den som er på en vanlig cpu,men det går jo selvfølgelig ann å bytte den ut. Den Psuèn som er med er faktisk den samme som microplex selger for nermere 600 kr under navnet fortron/source og den er meget bra og stillegående.

Lenke til kommentar
Aopen H600B er meget bra og leveres med en strømforsyning på 350w som er tilnermet lydløs.

Pris inkl st fors er 830.- hos Psdata.no

Jeg har flere utgaver av denne modellen, detter er et svært bra kabinett. Dersom du ønsker å "sprite" kabinettet litt opp så ha de også sidedeksel med vindu.

Enig med Snekker'n. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...