Maxie10 Skrevet 5. september 2013 Del Skrevet 5. september 2013 Takler du å jobbe med bare en person? Har venninne med sosial angst og hun er personlig assistent for en handicappet person (fysisk handicappet, ikke psykisk). Hun sier det er en bra jobb for henne fordi personen tar seg av snakkingen når de er ute blant folk, så hun trenger bare snakke med denne ene personen. Også er det visst bra betalt. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Takler du å jobbe med bare en person? Har venninne med sosial angst og hun er personlig assistent for en handicappet person (fysisk handicappet, ikke psykisk). Hun sier det er en bra jobb for henne fordi personen tar seg av snakkingen når de er ute blant folk, så hun trenger bare snakke med denne ene personen. Også er det visst bra betalt. Er det ikke nødvendig med en eller annen form for lang utdannelse for å bli sånn personlig assistent ? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Er det ikke nødvendig med en eller annen form for lang utdannelse for å bli sånn personlig assistent ? Nei, normalt er det ingen krav såfremt personen ikke har helt spesielle behov. Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 18. september 2013 Del Skrevet 18. september 2013 Som Christeven sier, du trenger vanligvis ingen utdanning, nei. Lenke til kommentar
BRis00 Skrevet 25. september 2013 Forfatter Del Skrevet 25. september 2013 har ikke noe problem med å snakke med folk, problemet er de fysiske symptomene flere tips folkens ? Lenke til kommentar
Denjam Skrevet 25. september 2013 Del Skrevet 25. september 2013 Hei! Jeg har slitt med sosial angst store deler av livet. Jeg tar utdanningen hjemmenifra, og møter kun på universitetet til eksamene, fordi det rett og slett er for mange folk og jeg klarer ikke å fungere i et miljø med mange ukjente. Når det gjelder arbeid vil jeg si at en hvilken som helst jobb vil hjelpe deg. Jeg begynte å jobbe i en butikk, og før jeg visste ordet av det var jeg godt kjent med flesteparten der. Jeg har jobbet der i nesten fem år nå, er blitt driftsleder og fått mye gøyere ansvar. Jobben er blitt som en familie, og jeg føler meg mye bedre med menneskene på jobb enn mennesker på fest eller venner av venner osv. Det er en type bekjenthet som man kan ta litt lett på, noe som passer meg veldig fint i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå