Gå til innhold

Boxxed prosessorer

crownjewel

Anbefalte innlegg

Har et spørsmål som mange synes er helt tett. Har tenkt til å kjøpe meg en overklokkingsvennlig maskin, og da kommer jeg til å gå for en p4 2.4ghz, men iom. at jeg må kjøpe alt av komponenter og vil kjøpe dette på samme sted (komplett.no) lurer jeg på følgende; er det en lett sak å plukke frahverandre en boxed prosessor så jeg får satt på en annen kjøling? og er de prsessorene like klokkevennlige? Komplett selger nemlig ikke pentium prosessorer som ikke er boxed!?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har et spørsmål som mange synes er helt tett. Har tenkt til å kjøpe meg en overklokkingsvennlig maskin, og da kommer jeg til å gå for en p4 2.4ghz, men iom. at jeg må kjøpe alt av komponenter og vil kjøpe dette på samme sted (komplett.no) lurer jeg på følgende; er det en lett sak å plukke frahverandre en boxed prosessor så jeg får satt på en annen kjøling? og er de prsessorene like klokkevennlige? Komplett selger nemlig ikke pentium prosessorer som ikke er boxed!?

Boxed prosessorer kommer ferdig plukket de, dvs. at du må sette på den medfølgende kjøleren og viften som en som ikke er boxed

Lenke til kommentar
Takk så mye, bruker heller et par 100lapper ekstra enn å shoppe fra forskjellige steder, det gjør innkjøpet mye lettere ;)

Det kan nok være et klokt valg! Mange gjør den feilen at de glemmer portosatsene, og handler varer inn fra hele landet for og spare noen hundrelapper - som de til slutt taper, og litt til ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...