Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Dårlige søvnvaner og kroppen tåler ikke frokost.

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med at jeg ikke er særlig trøtt på de tidspunktene jeg bør legge meg, starter på skolen klokken 8 hver dag og hvis jeg skal få rundt 8 timers søvn bør jeg da legge meg klokken 11. Problemet er at jeg stort sett aldri er trøtt på dette tidspunktet og får aldri sove, ender somregel opp med å sitte å se på tv-serier til 12-1 tiden før jeg omsider sovner. Dette fører jo da til at jeg er veldig trøtt når jeg skal på skolen dagen etter, samt at jeg har en lei tendens til å forsove meg litt for ofte. Samtidig blir også trøtt etter skolen, men hvis jeg tar en powernap kan jeg ihvertfall glemme å bli trøtt om kvelden.. Har meldt meg inn på et treningssenter fordi jeg håper fysisk aktivitet skal hjelpe, bor på hybel så blir mye stillesitting og jeg hadde ikke noe problemer med dette før når jeg var i en fysisk jobb.

Et annet problem jeg har er at kroppen min ikke tåler drikke/mat rett etter jeg har stått opp. Hvis jeg ikke venter 1-2 timer etter at jeg har stått opp med å spise blir jeg løs/dårlig i magen. Jeg husker dette var et ganske stort problem i militæret pga mye aktivitet og lang tid mellom måltider, men når jeg sa ifra til legen var alt han gjorde å gi meg en 7er på fordøyelse på helsekortet... Noen som aner hva som er galt med meg ?

Anonymous poster hash: f53f4...cd0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...