Gå til innhold

League of legends på skolepc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den pcen er nok helt sikkert sperret, slik at du skal konsentrere deg om skolen istedenfor slikt tull.

Det er opp til fylket å bestemme hvor låst den er.

TS kan nok fortelle litt mer om hvilket fylke skolene hans tilhører og hva slags feilmelding han får når han laster ned?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq

I STFK har vi Lenovo X230i som bare kan boote pxe eller via harddisk, ikke via minnepinne. BIOS er selvfølgelig passordbeskyttet og admin tilgang har vi ikke. Noen tips? Har prøvd på pxe boot, men ser ut som at jeg må inn i BIOS og fikse dette hvis skolen ikke har gjort det (og så er jeg komplett noob på pxe boot).

http://forums.lenovo.com/t5/X-Series-ThinkPad-Laptops/Unable-to-pxe-boot-ThinkPad-X230-2325/td-p/1103013

Lenke til kommentar

Vel, det bryter sannsynligvis med kontrakten du har inngått med skolen dersom du vil boote opp et annet OS

Da jeg gikk på VGS gjorde vi det likevel pga det var en del av dem som måtte byttet hovedkort, og da gadd ikke IT å legge inn passord igjen. Du får nok ikke låst den opp uten videre, men er du på god fot med en av de IT-ansatte så skal du ikke se bort i fra at de gjør det for deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...