kjetilrønningen Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 HEI!Har akkurat fått skolepcen min nå. Får ikke lastet ned lol, noen som har noen tips på hvordan jeg kan klare det? KJETIL Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Den pcen er nok helt sikkert sperret, slik at du skal konsentrere deg om skolen istedenfor slikt tull. Lenke til kommentar
Sprokket Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Vet ikke helt hvordan LoL er bygd opp men kan da altids prøve å installere på en maskin og kopiere over til en annen. Men ville nok hørt på Skipstrixxy sitt råd om å la skolepc være skolepc. Endret 27. august 2013 av Sprokket Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Den pcen er nok helt sikkert sperret, slik at du skal konsentrere deg om skolen istedenfor slikt tull. Det er opp til fylket å bestemme hvor låst den er. TS kan nok fortelle litt mer om hvilket fylke skolene hans tilhører og hva slags feilmelding han får når han laster ned? Lenke til kommentar
kjetilrønningen Skrevet 27. august 2013 Forfatter Del Skrevet 27. august 2013 Og ts er? Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 TS er en forkortselse for trådstarter, som er deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jDflNq Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 I STFK har vi Lenovo X230i som bare kan boote pxe eller via harddisk, ikke via minnepinne. BIOS er selvfølgelig passordbeskyttet og admin tilgang har vi ikke. Noen tips? Har prøvd på pxe boot, men ser ut som at jeg må inn i BIOS og fikse dette hvis skolen ikke har gjort det (og så er jeg komplett noob på pxe boot). http://forums.lenovo.com/t5/X-Series-ThinkPad-Laptops/Unable-to-pxe-boot-ThinkPad-X230-2325/td-p/1103013 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 hot tips, kjøp dere en pc som dere har administratortilgang over. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Vel, det bryter sannsynligvis med kontrakten du har inngått med skolen dersom du vil boote opp et annet OS Da jeg gikk på VGS gjorde vi det likevel pga det var en del av dem som måtte byttet hovedkort, og da gadd ikke IT å legge inn passord igjen. Du får nok ikke låst den opp uten videre, men er du på god fot med en av de IT-ansatte så skal du ikke se bort i fra at de gjør det for deg. Lenke til kommentar
kjetilrønningen Skrevet 27. august 2013 Forfatter Del Skrevet 27. august 2013 Men hvis man bruker program liknende kon-boot, vil ikke dette ødelegge når jeg får eksamengreier og andre liknende undersøkelser på skolen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå