Corporal Jenkinson Skrevet 27. august 2013 Forfatter Del Skrevet 27. august 2013 Herlig seier. Eneste som er bekymrende er Podolski, Wilshere og Ramsey. Podolski er vel definitivt ute til helgen. Wilshere klarer seg nok men det er spørs på Ramsey som bare gikk rett av banen og satt seg på benken Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Herlig seier. Eneste som er bekymrende er Podolski, Wilshere og Ramsey. Podolski er vel definitivt ute til helgen. Wilshere klarer seg nok men det er spørs på Ramsey som bare gikk rett av banen og satt seg på benken Vi kommer til å slite dersom det blir flere skader. Ramsey og Arteta ute? Hvem faen skal være vår DM? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Nyter hvert øyeblikk av Ramseys form! Skal si jeg har ventet en stund på dette, men nå får vi tilbakebetalt for Wengers stahet i bruk av Ramsey tidligere. Fortsetter han sånn, med å være box-box spiller med god målstatistikk, vil jeg se mye lysere på sesongen. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 27. august 2013 Forfatter Del Skrevet 27. august 2013 Vi kommer til å slite dersom det blir flere skader. Ramsey og Arteta ute? Hvem faen skal være vår DM? Frimpong sikkert... Eller så kan vi stille med Wilshere - Rosicky. Lenke til kommentar
Gjest medlem-311024 Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 jaja... gratulerer Arsenal. ikke mer å si for min del... lykke til videre i CL gruppespillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå