b1b2b3 Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Hei, jeg har nylig "reset" min ZenBook, og så startet den igjen på skjermen "velg språk". Jeg ønsker ikke å gjøre dette, og vil gjerne la den være som helt ny til dem som skal ta over, men jeg forstår ikke hvordan jeg skal få slått den av. Holde inne power-knappen sender den bare i dvale. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Inn på tilesmenyen, klikk på brukernavnet ditt med bilde. Logg av. Deretter trykker på røde ikonet for å slå av Tungvindt i know og håper noen vet en raskere måte. Lenke til kommentar
shack_attack Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Beveg musepekeren på toppen av høyre hjørnet av skjermen så trykk på settings (tannhjul symbol) så Power og tilslutt Turn Off. Lenke til kommentar
b1b2b3 Skrevet 28. august 2013 Forfatter Del Skrevet 28. august 2013 Ingen av de tingene dukker opp på den aller første skjermen Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Hvis du uansett ikke skal bruke den, så er det vel ikke så farlig om den står i dvale eller er skrudd av? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå