Arodem Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Fra nå av kjøper du Xbox Live-spill med kroner. Les hele saken Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 32 kroner og 80 øre på kontoen sa xboxen, logget så inn på xbox video og ble klar over at jeg har leid filmer til 50,- stykket 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Hele dette systemet er nå endelig borte vekk ja, fantastisk Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Det suger jo balle for oss nordmenn. MSP gjorde jo XBLA til en forholdsvis billig plass å kjøpe spill hvis man kjøpte kodekort fra ütlandet. Jeg skjønner ikk hvorfor folk er fornøyd med at vi nå kommer til å måtte betale mere. 1 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Det suger jo balle for oss nordmenn. MSP gjorde jo XBLA til en forholdsvis billig plass å kjøpe spill hvis man kjøpte kodekort fra ütlandet. Jeg skjønner ikk hvorfor folk er fornøyd med at vi nå kommer til å måtte betale mere. Har det aldri kommet opp for deg at det er nøyaktig derfor Microsoft gjøre dette? Det har ingenting med å gjøre det bedre for oss(selv om det er en heldig pr-sving de benytter seg av), men å eliminere gråimport markedet. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Ekte valuta, kun mulig med the POWER OF THE CLOUD. 2 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Det suger jo balle for oss nordmenn. MSP gjorde jo XBLA til en forholdsvis billig plass å kjøpe spill hvis man kjøpte kodekort fra ütlandet. Jeg skjønner ikk hvorfor folk er fornøyd med at vi nå kommer til å måtte betale mere. Har det aldri kommet opp for deg at det er nøyaktig derfor Microsoft gjøre dette? Det har ingenting med å gjøre det bedre for oss(selv om det er en heldig pr-sving de benytter seg av), men å eliminere gråimport markedet. Om det er det som var\er problemet, så kunne de nok enkelt gjort slik at kodekort fra USA ikke fungerer i europa etc. Er nok en annen grunn bak fjerning av poengsystemet... litt meningsløst system egentlig. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Blir nok fortsatt prepaid-kort, for alle kidsa som kjøper poeng (nå cash) med ukepengene i butikken, går hjem og kjøper sjit på XBLA Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Hvil i fred MS points. Folk visste ikke hvor godt de hadde det. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Er på høy tid, det å måtte forholde seg til en fantasi valuta når du skal leie film eller kjøpe spill var ekstremt frustrerende. Nå ser en med en gang hva noe koster og en slipper å rote med MS points. Noen ting har økt noen kroner men det blåser ihvertfall jeg i... 1 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Nå kommer man helt sikkert til å få kjøpt både rabatterte steamkort, ps4 og xbone kort på plasser som gamestop etc. Så ser ikke helt "jeg kunne kjøpe billige kort utenlands" som noe spesielt godt poeng. Lenke til kommentar
scudflip Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Det suger jo balle for oss nordmenn. MSP gjorde jo XBLA til en forholdsvis billig plass å kjøpe spill hvis man kjøpte kodekort fra ütlandet. Jeg skjønner ikk hvorfor folk er fornøyd med at vi nå kommer til å måtte betale mere. Dette gjelder nok svært få sammenlignet med de mer "vanlige" brukerne som bare blir frustrert av en slik liksomvaluta. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Ifølge den gamle omregningen til MS så skulle 100 poeng blidd 8.2kr, 500 = 41 kr, 41kr/500 = 0.082 Svært så generøse MS plutselig sku være Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Om det er det som var\er problemet, så kunne de nok enkelt gjort slik at kodekort fra USA ikke fungerer i europa etc. Er nok en annen grunn bak fjerning av poengsystemet... litt meningsløst system egentlig. Selv innad i eu er det store forskjeller i pris, det hadde ikke bare vært snakk om 2 forskjellige kort men 20+ forskjellige kodekort de måtte håndtert. Og når man får det volumet kan man like godt ta kosten med å utvikle for alle de forskjellige valutaene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå