moldestudent Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Hei, min 1 år gamle macbook har blitt stjålet, hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Installert noen form for programvare for å spore den eller fjernslette innholdet? Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Melde ifra til politiet Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) passe bedre på den neste pcen du kjøper. edit: selvsagt aldri riktig å stjele noe, selv om vedkommende ikke 'passet på'. Endret 27. august 2013 av Jofred 2 Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 passe bedre på den neste pcen du kjøper. Rimelig tåpelig utsagn dersom den er frastjålet feks fra leilighet ved innbrudd. Dersom du/din familie har innboforsikring og du ikke har vist grov uaktsomhet tror jeg den vil dekkes av den. Anmeld det til politiet - du får ingenting fra forsikringsselskapet dersom du ikke har et anmeldelsesnummer. 2 Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Rimelig tåpelig utsagn dersom den er frastjålet feks fra leilighet ved innbrudd. Dersom du/din familie har innboforsikring og du ikke har vist grov uaktsomhet tror jeg den vil dekkes av den. Anmeld det til politiet - du får ingenting fra forsikringsselskapet dersom du ikke har et anmeldelsesnummer. Helt sant, og kanskje litt uheldig utsagn av meg. Jeg regnet dog med at pcen ble stjålet på skolen da navnet til brukeren er "moldestudent". Det er kanskje mulig å få noe her dersom han har reiseforsikring? Endret 27. august 2013 av Jofred Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Det er kanskje mulig å få noe her dersom han har reiseforsikring? Det spørs på reiseforsikringen. Lenke til kommentar
moldestudent Skrevet 31. august 2013 Forfatter Del Skrevet 31. august 2013 Fikk den tilbake nå nettopp, haha!Var en pøbel-gutt i strøket som hadde sneket seg inn vinduet mitt og tatt PC'n, mammen kom og beklaget, samt fikk jeg 2500kr for det som skjedde. 1 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Sånt skjer i en av tusen tilfeller, du har hatt bra flaks Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Jøss! Det må jeg si er sinnsykt flaks Hilsen Moldegutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå