Rustymagus Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Kan veteraner fra Painkiller-serien skape det neste store eventyrskytespillet? Les hele saken Lenke til kommentar
Radford Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Hmm, må si jeg er interessert i dette spillet til PC, bare settingen og den herlige 1930-talls følelsen jeg får av skjermdumpene her er egentlig nok til å overbevise meg om at dette er verdt en nærmere titt. Fokus på gåteløsning er heller ikke noe å forakte, trenger en motpol til BF3 og likanes, dette kan være svaret. Jeg kommer i alle fall til å følge nøye med på fremtidige gameplay-videoer etc. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Så jo interessant ut dette, skal følge med iallefall. Forøvrig, noen andre som husker postordresjappa Nordic Games? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Synes det virker interessant. Liker gåteløsning i skytespill, men dessverre er det svært få av dagens spill som har noe av det. Det er som regel å gå fra a til b og skyte alt du ser på veien før du må gjenta prosessen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå