Sheldon C Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Har sagt opp min nextgentelavtale, går over til ny leverandør. Vil Nextgentel kunne frigjøre og gjenbruke min E-postadresse umiddelbart eller blir den sperret for gjenbruk en periode? Hvor lenge? Kan man eventuelt legge inn et autosvar på min gamle nextgenteladresse som informerer om min nye adresse? Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Spør Nextgentel hvis det ikke står på sidene deres. Autosvar og videresending kan du nok bare glemme, har aldri hørt om leverandører som tilbyr noe som koster dem såpass mye ekstra arbeid, så lenge du ikke setter det opp selv mens du fremdeles har abonnement. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 27. august 2013 Forfatter Del Skrevet 27. august 2013 Spørsmålet er om autoreply vil fungere etter at avtalen går ut, kanskje hele kontoen blir terminert? Står lite om dette på sidene til Nextgentel, så jeg må nok ta kontakt. Lenke til kommentar
Ziff Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Det er svært liten sjanse for at autoreply vil fungere etterpå, de sletter etter all sannsynlighet kontoen. Og du må selv sette opp autoreply i din egen klient. Men det beste er å høre med dem ja. Det er mange som brenner seg på det der.. jeg kjenner flere som har jobbet med support og folk tror tydeligvis at e-post adresse er noe de har for livet... Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 (endret) Når du sier opp hos NGT så skal eposten fungere i ca 3 måneder etter at du er koblet ned, etter dette skal den slettes og ikke fungere i det hele tatt. Når det er sakt så fungerer min epost fra NGT enda og det er langt over 3 måneder siden vi sa opp, samt at når jeg jobbet på der så kom jeg borti et par episoder at tidligere kunder ringe inn og klaget på at den fortsatt fungerte og ville ha den slettet med en gang. Og ja auto replay vil ikke fungere når kontoen er slettet etter de 3 månedene. Endret 27. august 2013 av Sakiko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå